آقای شهردار! چرا حقوق کارگران را با تاخیر پرداخت می‌کنید؟/ منتظر پاسختان هستیم

سخنگوی شورای شهر رشت با بیان اینکه چرا حقوق کارگران شهرداری هر ماه با تاخیر پرداخت می شود، گفت: شهردار رشت باید هرچه سریعتر تصمیم جدی و قاطع در این زمینه بگیرد، ما منتظر پاسخ آقای شهردار هستیم.

آقای شهردار! چرا حقوق کارگران را با تاخیر پرداخت می‌کنید؟/ منتظر پاسختان هستیم

به گزارش ۸دی نیوز، فاطمه شیرزاد سخنگوی شورای شهر رشت اظهار کرد: اگر می خواهیم شهری ایده آل و اسلامی داشته باشیم، مدیریت امور شهری که در راس آن شهرداری قرار دارد باید نگاه ویژه تری نسبت به این قشر آسیب پذیر داشته باشد.

وی گفت: کارگران شهرداری از اقشار آسیب پذیر و زحمتکش جامعه محسوب می شوند اما همیشه حقوقشان با تاخیر بیش از ۳۰ روز پرداخت می شود، نارنجی پوشان، کارگران صدیق و پرتلاشند که اگر یک روز کارشان را انجام ندهند کثیفی کوچه ها و محله ها و بوی تعفن زباله همه را کلافه می کند.

رئیس کارگروه اقشار آسیب پذیر شورای شهر رشت ادامه داد: شهرداری رشت باید در اسرع وقت این مشکل را حل کند و با پرداخت به موقع به شرکتهای خدماتی به عنوان پیمانکاران خدمات شهری، موجبات رضایتمندی کارگران را بوجود آورد.

shirzad

شیرزاد با اشاره به اینکه خدمت به کارگران یک عبادت است گفت: همه کارگران دارای احترام و تکریم جامعه هستند و ما وظیفه داریم در مسیری حرکت کنیم که از حرکت و آبروی افرادی که به شهر و شهروندان خدمات می کنند، حمایت کنیم.

سخنگوی شورای شهر رشت در ادامه تاکید کرد: وجود شهر سالم و با طراوت مرهون زحمات شبانه روزی کارگران پرتلاش و کم توقعی است که متاسفانه در سالهای اخیر در پرداخت حقوق شان اجحاف فراوان شده است و شهردار رشت باید هرچه سریعتر تصمیم جدی و قاطع در این زمینه بگیرد، ما منتظر پاسخ آقای شهردار هستیم./ ایسنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه