حجت الاسلام مهدوی در گفتگو با 8دی:

اعضای شورای شهر به کرسی نمایندگی مردم وفادار بمانند / ملاک انتخاب شهردار توانایی و تخصص باشد

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان، گفت: اعضای شورای شهر وقتی اعتماد مردم را گرفتند در همان کرسی خدمت شورای شهر و نمایندگی رشت وفادار بمانند و شهرداری محل جمع آوری و تکاثر ثروت نگردد.

اعضای شورای شهر به کرسی نمایندگی مردم وفادار بمانند / ملاک انتخاب شهردار توانایی و تخصص باشد

حجت الاسلام سعید مهدوی در گفت و گو با خبرنگار ۸دی در واکنش به انتخاب شهردار رشت، اظهار کرد: حق مردم رشت در چند دوره انتخابات شورای اسلامی شهر این نیست که با انتخاب های ضعیف و مسئله دار همچنان شهر ما خرابه و مشکلات شهری همچنان لاینحل بماند.

 

وی ادامه داد: واقعیت این است که عمده انتخاب های شهرداران در سه ادوار شورای اسلامی شهر متأثر از زد و بندهای پنهان اشخاص، جریانات و جناح ها و باندها بوده است.

 

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان، بیان کرد: همین امر باعث شده هیچ وقت شهردار خوب یا انتخاب نشود یا اگر شخص خوبی نیز انتخاب شود مدت مدیریتش بسیار کوتاه باشد زیرا متأسفانه باتوجه به اخبار و اطلاعات و منابع موثق فرایند انتخاب شهردار جدید نیز از این قاعده مسموم و مفسده انگیز مستثناء نیست.

 

مهدوی تصریح کرد: اعضای شورای شهر وقتی اعتماد مردم را گرفتند در همان کرسی خدمت شورای شهر و نمایندگی رشت وفادار بمانند و شهرداری محل جمع آوری و تکاثر ثروت نگردد.

 

وی با تأکید براینکه اعضای شورای شهر با هر طیف فکری که هستند بینی و بین الله بر اساس توانایی و تخصص کاندیداتور و نامزد رأی بدهند، گفت: خیر الموجودین را انتخاب نمایند نه اینکه در راستای منافع فردی، جناحی و باندی، منافع مالی و اقتصادی و متأثر از منافع و زد و بندها و معاملات پشت پرده انتخاب کنند.

 

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان با بیان اینکه چشمان تیزبین و رصد گر جامعه با خبر از بسیاری از  تعاملات، معاملات و زد و بندها منتظرند ببینند تک تک اعضای شورای شهر چگونه به انتخاب شهردار جدید می پردازند.

 

مهدوی با اشاره به اینکه اگر در این مسیر راه غلط گذشته تکرار گردد مطالبه مجموعه های مردمی و امت حزب الله از تک تک اعضای شورای شهر و شهردار جدید حق مسلمی است که گریبان برخی اعضای معامله گر، باندباز و سودجو را خواهد گرفت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه