فرمانده سپاه صومعه سرا:

پیشکسوتان جهاد و شهادت، قهرمانان و اسطوره های تاریخ کشور ما هستند

فرمانده سپاه شهرستان صومعه سرا، گفت: پیشکسوتان جهاد و شهادت، قهرمانان و اسطوره های تاریخ کشور ما هستند.

پیشکسوتان جهاد و شهادت، قهرمانان و اسطوره های تاریخ کشور ما هستند

به گزارش ۸دی، سرهنگ پاسدار کیا عاشوری در همایش بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت شهرستان صومعه سرا که همزمان با آخرین روز از هفته دفاع مقدس در حسینیه سپاه این شهرستان برگزار شد، گفت: جنگ تحمیلی به واسطه معنویت و ایمان والای شما به دفاع مقدس تبدیل و در تاریخ پر فراز و نشیب این ملت ثبت شده است.

وی خطاب به پیشکسوتان حاضر در همایش، گفت: شماها بودید که در تاریخ کشور ما عزت و افتخار آفریده و برای نسل حاضر و نسل های آینده، الگوهای رشادت و فداکاری شدید.

فرمانده سپاه صومعه سرا تصریح کرد: نسل حاضر تشنه معنویتِ پیشکسوتان جهاد و شهادت است که در بستر حضور چنین سرمایه های ارزشمندی، خاطرات آنها باید به عنوان گنج، استخراج و در اختیار نوجوانان و جوانان قرار گیرد.

وی افزود: این سرمایه های ارزشمند در دوران دفاع مقدس با جان خود از عزت، شرف و ناموس این مملکت دفاع کردند و اگر امروز نیز نظام و انقلاب به آنها نیاز داشته باشد با نثار خون خود از آن پاسداری خواهند کرد.

فرمانده سپاه صومعه سرا خود را خادم پیشکسوتان عنوان کرد و افزود: اینجانب دست های شما سرمایه های گرانقدر را می بوسم و به این بوسه افتخار می کنم.

به گزارش ۸دی این همایش با مداحی و قرائت بیانیه و تجلیل از برخی پیشکسوتان جهاد و شهادت شهرستان صومعه سرا به کار خود پایان داد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه