ضرغامی در رودسر:

جنگ تمام‌عیار دنیای استکبار با انقلاب در حوزه سایبری است

عضو شورای فضای مجازی با اشاره به تأثیر فضای مجازی در زندگی مردم گفت: جنگ تمام‌عیار امروز دنیای استکبار با جمهوری اسلامی در حوزه سایبری است و اگر کاربر اطلاعات کافی نداشته باشد در این فضا به سیاه‌چال فرو می‌رود.

جنگ تمام‌عیار دنیای استکبار با انقلاب در حوزه سایبری است

به گزارش هشت دی، عزت‌الله ضرغامی بعدازظهر امروز در یادواره شهدای روستای قاسم‌آباد سفلی در مسجد شهدای این روستا با اشاره به حضور معنوی مردم در مجالس شهدا اظهار کرد: وقتی جمعی دعا کنیم جمعی برآورده می‌شود و جمعی هم وارد بهشت می‌شویم.

وی با اشاره به حضور جوانان در فضای و خطرات آن افزود: دشمن پایه‌های دینی و ارزشی مردم را هدف گرفته است و از طریق فضای مجازی تلاش می کند تا ضربات مهلک خود را به باورهای مردم وارد کند.

عضو شورای فضای مجازی با اشاره به تأثیر فضای مجازی در زندگی مردم گفت: جنگ تمام‌عیار امروز دنیای استکبار با جمهوری اسلامی در حوزه سایبری است و اگر کاربر اطلاعات کافی نداشته باشد در این فضا به سیاه‌چال فرورفته و نابود می‌شود.

ضرغامی با اشاره به اینکه فضای مجازی سبک زندگی مردم را متحول کرده است تصریح کرد: دشمن در فضاهای مجازی تبلیغات زهرآگین خود را علیه نظام جمهوری اسلامی طوری راه می‌اندازد که همه‌چیز زیر سؤال برود و از مشکلات استفاده می‌کند تا نظام را ناکارآمد جلوه دهد و اگر اشکالاتی وجود دارد ربطی به حقانیت انقلاب و خون شهدا ندارد.

وی فضای مجازی را قتلگاه جوانان خواند که با نشانه رفتن به ارزش‌ها و اعتقادات مردم افکار عمومی را تحت شعاع قرار داده است و خاطرنشان کرد: استفاده از فضای مجازی لازمه جامعه زنده است و نظام و حاکمیت برای استفاده از آن مانعی نمی‌بیند ولی برای استفاده از آن نیازمند بالا بردن سطح آگاهی‌ها است.

عضو شورای فضای مجازی با اشاره به اینکه شهدا ستاره هدایت بشر هستند که دشمن از این ستاره‌ها می‌ترسد گفت: شهادت اوج هنرنمایی است و شهدا ستاره‌هایی هستند که راه را به ما نشان می‌دهند تا گم نشویم بنابراین باید تلاش کنیم تا خود را به این ستاره‌ها وصل کنیم.

ضرغامی با اشاره به مقاومت، ایستادگی و ایثار رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: تمام دنیا و ابرقدرت‌های شرق و غرب با صدام همراه شده بودند تا انقلاب اسلامی ما را نابود کنند اما رزمندگان اسلام باقدرت ایمان ایستادگی کردند و جان باارزش خود را در این راه تقدیم کردند.

وی با اشاره به تهدیدات ترامپ و فشارهای اقتصادی علیه ایران تصریح کرد: مقاومت ملت ایران در دوران دفاع مقدس و خون شهدا باعث شده تا رئیس‌جمهور آمریکا بفهمد اولین اقدامی که علیه ایران انجام دهد عواقبش به سمت خودش بازمی‌گردد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به اینکه ملت ایران به فضل الهی و با وحدت و یکپارچگی از سختی‌ها به‌راحتی عبور خواهند کرد گفت: همه باید تلاش کنیم تا در مقابل سختی‌ها ایستادگی و مقاومت کنیم.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه