گیلان پنجمین استان پرتردد کشورازعید قربان تا عید غدیربود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: این استان از عید قربان تا عید غدیر؛ با متوسط تردد ۸۳۹ وسیله نقلیه در ساعت پنجمین استان پرتردد کشور بوده است.

گیلان پنجمین استان پرتردد کشورازعید قربان تا عید غدیربود

به گزارش هشت دی، محمد رضا نازک کار روز یکشنبه  افزود: براساس آمار دریافتی از ۴۲ دستگاه تردد شمار ؛ طی مدت یاد شده ( از ۳۰ مرداد ماه تا ۹ شهریور ماه جاری) ۸۸۱ هزار و ۶۲۵ دستگاه خودرو به استان وارد و ۹۹۸ هزار و ۹۲۸ دستگاه خودرو از استان خارج شدند.
وی پرتردد ترین روز استان از عید قربان تا عید غدیر را دوم شهریورماه با ثبت یک میلیون و ۷۹۲ هزار و ۸۸۶ دستگاه ذکر کرد.
وی ادامه داد: طی همین مدت ؛ از ۸۴ محور رفت و برگشت در راههای استان محورهای لاهیجان- لنگرود با تردد ۵۳۰ هزار و ۸۸۴ دستگاه خودرو ، لنگرود- لاهیجان با تردد ۵۰۶ هزار و ۸۸۱ دستگاه و محور آستانه – لاهیجان با ۵۰۲ هزار و ۱۵۳ دستگاه خودرو از بیشترین میزان تردد برخوردار بوده اند.
وی به ترافیک ورودی به استان از عید قربان تا عید غدیر نیز اشاره و اظهار کرد: روز ۳۱ مردادماه با تردد ۹۶ هزار و ۱۹۸ دستگاه خودرو بیشترین ورودی و دوم شهریورماه نیز با ۱۱۹ هزار و ۷۱۶ دستگاه تردد بیشترین ترافیک خروجی از استان را شاهد بودیم.
محورهای ورودی و خروجی استان، شش محور اصلی آزادراه لوشان- قزوین ، جاده قدیم لوشان- قزوین ، منجیل- طارم ، چابکسر- رامسر ، آستارا- اردبیل و خلخال- اسالم می باشد.

منبع: ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه