آیا سرنوشت شورای پنجم رشت همان سرنوشت شورای سوم خواهد بود؟ 

انتشار اخبار ریز و درشت و گاه نگران کننده از شورای پنجم رشت این نگرانی را ایجاد کرده که نکند قرار است سرنوشت نامیمون شورای سوم این شهر در انتظار شورای پنجم باشد؟ 

آیا سرنوشت شورای پنجم رشت همان سرنوشت شورای سوم خواهد بود؟ 

به گزارش ۸دی، این روزها رشت خسته تر از هر وقتی است، شهر باران های نقره ای، شهر طراوت و لحظات شاد، این روزها رنجورتر از همیشه است.

این خستگی و رنجوری آن قدر تکراری شده که دیگر، نه می توان آن را انکار کرد و نه می توان آن را پنهان داشت.

همه می دانند آسفالت های سطح شهر مشکل دارد، همه قصه ی پرغصه بی آر تی را شنیده اند، همه دفن شدن سراوان زیر خروارها خروار زباله را دیده اند، همه از گرفتاری زندگی در منطقه مسکن مهر خبر دارند، همه می دانند همان طور که جیب کارگران شهرداری روی خوش حقوق سر وقت را به خود ندیده، انگار قرار نیست رشت هم روی ثبات مدیریت را در مدیریت شهری به خود ببیند.

این روزها خبرهای خوبی از شورای شهر رشت به عنوان متولی اصلی تنظیم ساز و کار مدیریت شهری این شهر به گوش نمی رسد.

همین چند روز پیش بود که برخی رسانه ها خبری تلخ از احتمال بازداشت چند تن از اعضای این شورا را به دلیل تخلفات گسترده در معاملات مالی در شهرداری را منتشر کردند.

این خبر آن قدر تلخ بود که به یکباره خاطرات تلخ تر شورای شهر سوم رشت را در اذهان تداعی کرد.

شورای سومی که به دلیل تخلفات فراوان برخی از اعضای آن مستعجل و نیمه تمام ماند و نهایتا با فرار و زندانی شدن برخی از اعضایش از سوی مراجع ذیصلاح منحل و داغ این ننگ سنگین را برای همیشه بر روی نام شهر رشت باقی گذاشت.

انتشار اخبار ریز و درشت و گاه نگران کننده از شورای پنجم رشت نیز این نگرانی را ایجاد کرده که نکند قرار است همان سرنوشت نامیمون در انتظار شورای پنجم باشد؟

آیا رسانه ها بار دیگر خبرهای تلخی از شورای شهر پنجم رشت مخابره می کنند؟

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه