هشدار هواشناسی: بارندگی و سیل در شمال کشور/کنار رودخانه‌ها چادر نزنید

فردا و پس فردا بارش باران، گاهی وزش باد در استان‌های ساحلی خزر و همچنین رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت در شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و برخی نقاط اردبیل پیش بینی می‌شود.

هشدار هواشناسی: بارندگی و سیل در شمال کشور/کنار رودخانه‌ها چادر نزنید

به گزارش هشت دی،سازمان هواشناسی اعلام کرده طی فردا و پس‌فردا در استان‌های شمالی کشور شاهد بارندگی خواهیم بود و شدت بارش در برخی نقاط این استان‌ها منجر به آب‌گرفتگی معابر و سیلاب خواهد شد.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور  اعلام کرد: فردا و پس فردا بارش باران، گاهی وزش باد در استان‌های ساحلی خزر و همچنین رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت در شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و برخی نقاط اردبیل پیش بینی می‌شود.

احد وظیفه افزود: به سبب شدت بارش در این مدت در استان گیلان، آب گرفتگی معابر عمومی و در شمال استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی و برخی نقاط اردبیل، طغیان رودخانه‌ها و مسیل‌ها قابل پیش بینی است از این رو به شهروندان و مسافران توصیه می‌شود از اسکان و چادر زدن در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند.

به گفته وی هوای تهران امروز، فردا و پس فردا صاف، گاهی همراه با وزش باد پیش بینی شده و بیشترین دمای هوای تهران امروز ۳۷ درجه سانتیگراد بوده است. اهواز امروز دمای هوای ۴۸ درجه سانتیگراد را تجربه کرد.

منبع: انتخاب

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه