هشت دی گزارش می دهد:

هجوم مردم به جایگاه های سوخت با دامن زدن به یک شایعه/ شرکت نفت گیلان: مشکلی برای تأمین بنزین وجود ندارد + تصاویر و فیلم

شایعه قحطی بنزین در استان گیلان در حالی مردم را به جایگاه های سوخت کشاند که شرکت پخش فرآورده های نفتی گیلان با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: هیچ گونه مشکل جدی در تامین بنزین جایگاه های سوخت وجود ندارد.

هجوم مردم به جایگاه های سوخت با دامن زدن به یک شایعه/ شرکت نفت گیلان: مشکلی برای تأمین بنزین وجود ندارد + تصاویر و فیلم

به گزارش ۸دی، شب گذشته شایعه کمبود بنزین در استان گیلان مردم را به جایگاه های سوخت کشاند.

مشاهدات خبرنگار ۸دی در ساعت های اولیه شامگاه دوشنبه ۸ مرداد ترافیک موضعی در برخی نقاط شهر را نشان می دهد. موضوعی که با دامن زدن به شایعات و اوج گرفتن شایعه ای مبنی بر قحطی و کمبود بنزین در سطح استان به شدت پر رنگ شد به طوری که تا نیمه های شب مردم در سطح شهر به امید پر کردن یک باک بنزین مدت های طولانی در صف بنزین ماندند.

 

** شرکت نفت گیلان: هیچ گونه مشکل جدی در تأمین بنزین پمپ بنزین ها وجود ندارد

شایعه قحطی بنزین در استان گیلان در حالی مردم را به جایگاه های سوخت کشاند که شرکت پخش فرآورده های نفتی گیلان در بامداد روز سه شنبه ۹ مرداد با صدور اطلاعیه به صداوسیمای گیلان، اعلام کرد: هیچ گونه مشکل جدی در تامین بنزین پمپ بنزین ها وجود ندارد و علت مراجعه بیش از حد رانندگان به پمپ بنزین ها پخش شایعه ای در مورد کمبود بنزین است.

این شرکت با تکذیب این شایعه از مردم خواست از مراجعه بی مورد به پمپ بنزین ها خودداری کنند.

در این میان برخی از شهروندان نیز با ارتباط با خبرنگاران ۸دی، دغدغه ی خود را از بی نظمی و هجوم مردم به پمپ بنزین ها نشان دادند.

یکی از شهروندان رشتی با ارسال پیامی به کانال ارتباطی ۸دی، نوشت: مردم باید دقت کنند که با پر کردن یک باک بنزین به هیچ کجای دنیا نمی رسند! گیلان قحطی بنزین نیامده و اینها فقط یک شایعه ست برای بی خواب کردن مردم شهر!

 

یکی دیگر از شهروندان نیز نوشت: تا دقایق پایانی شب در خیابان های رشت بودم و متاسفانه سطح شهر خیلی شلوغ و ترافیک بود. جایگاه های بنزین به شدت ترافیک داشتند و میادین شهر مانند میدان قلی پور، میدان جانبازان و میدان فرهنگ ترافیک شدید بوده اما متاسفانه کسی برای باز شدن گره ترافیک کمک نمی کرد!  مردم بی دلیل و با اوج گرفتن شایعه کمبود بنزین به جایگاه های بنزین هجوم آوردند و به نظر من مسیولین شهری باید حضور داشته باشند و اطلاع رسانی کنند  و بگویند که این نگرانی های بیخود است.

 

به گزارش ۸دی، برهم ریختن آرامش مردم با هدف جنگ روانی از کانال های ضد انقلاب آب می خورد و مردم باید مراقب باشند که با توجه به اهداف این کانال ها موضوع را مدیریت کرده و نگذارند آرامش خودشان و همشهریان به مخاطره بیفتد.

 

برای مشاهده فیلم اینجا کلیک کنید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
علیرضا
با سلام مردم عزیز با این نوع برخورد با اتفاقات و شایعات به شایعه پراکن ها کمک نکنین
در حاشیه