تامین اجتماعی با توافقاتی حساب شهرداری رشت را مسدود نمی کند

اسماعیل حاجی پور غروب دوشنبه در جلسه شورای اسلامی کلانشهر رشت افزود: در جلسه ۲ ساعته شهردار رشت با مدیرکل تامین اجتماعی گیلان، تصمیماتی مبنی بر پرداخت بدهی شهرداری رشت به این اداره کل گرفته شد که بر این اساس حساب شهرداری این کلانشهر توسط تامین اجتماعی استان مسدود نمی شود.

تامین اجتماعی با توافقاتی حساب شهرداری رشت را مسدود نمی کند

به گزارش هشت دی، اسماعیل حاجی پور غروب دوشنبه در جلسه شورای اسلامی کلانشهر رشت افزود: در جلسه ۲ ساعته امروز شهردار رشت با مدیرکل تامین اجتماعی گیلان، تصمیماتی مبنی بر پرداخت بدهی شهرداری رشت به این اداره کل گرفته شد که بر این اساس حساب شهرداری این کلانشهر توسط تامین اجتماعی استان مسدود نمی شود.
وی اظهار داشت: در جلسه امروز مقرر شد تا نهایت کمک به مجموعه شهرداری رشت درباره پرداخت بدهی به تامین اجتماعی در موضوع بخشودگی جرائم انجام گیرد.
رئیس کمیسیون ترافیک و حمل و نقل شورای اسلامی رشت خاطر نشان کرد: جلسه شهردار با مدیرکل تامین اجتماعی گیلان و توافق های انجام شده در صورتجلسه ای مشخص شده تا به گونه ای مشکل شهرداری رشت در موضوع بدهی، برطرف شود.
وی در ادامه سخنانش درباره پخش زنده بازی ایران و پرتغال در پیاده راه فرهنگی رشت اضافه کرد: تامین امنیت این قبیل مراسم ها بر عهده نیروی انتظامی است و شهرداری نباید مسئولیت امنیت این برنامه ها را بر عهده گیرد.
نائب رئیس شورای اسلامی رشت نیز در این جلسه در سخنانی با تاکید بر ضرورت نظارت بر شرکت های حجمی طرف قرارداد با شهرداری این کلانشهر گفت: این موضوع بارها به شهردار در صحن شورا و حتی خارج از صحن گفته شد اما تاکنون کاری انجام نشده است.
حجت جذب با اشاره به کم کاری شهرداری رشت، حراست و امور اداری این مجموعه نسبت به نظارت بر شرکت های حجمی طرف قرارداد با شهرداری تصریح کرد: این شرکت ها بایستی هرچه سریع تر تعیین تکلیف شوند.
در غیاب امیرحسین علوی رئیس شورای اسلامی کلانشهر رشت، جلسه شورا بر عهده نائب رئیس بود.
رشت حدود ۷۰۰ هزار نفر جمعیت ثابت دارد که به طور متوسط ، این تعداد در طول روز به بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر می رسد.
شورای اسلامی رشت ۱۱ عضو دارد.

منبع: ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه