رئیس شورای اسلامی کلانشهر رشت:

انتقاد به مدیریت شهری در راستای بهبود وضعیت است

رئیس شورای اسلامی کلانشهر رشت انتقاد را وظیفه قانونی و حق شورا دانست و گفت: انتقاد به مدیریت شهری در راستای بهبود وضعیت و خدمات رسانی بهتر در حوزه شهری است.

انتقاد به مدیریت شهری در راستای بهبود وضعیت است

به گزارش هشت دی، سید امیرحسین علوی غروب دوشنبه در چهل و پنجمین جلسه شورای اسلامی رشت اظهار داشت: این که اعضای شورایی از مدیریت شهری انتقاد می کند وظیفه و حق قانونی اش است و کسی هم که مورد حمایت قرار می دهد، اتفاقات خوب را پررنگ می کند.
وی اظهار داشت: همه بایستی کارها را به گونه ای پیش ببریم که خروجی تمامی صحبت ها و دغدغه ها بهبود وضعیت و خدمات رسانی بهتر در حوزه شهری باشد.
علوی خاطر نشان کرد: عملکرد نصرتی شهردار کلانشهر رشت به عنوان سکاندار مدیریت شهری می تواند بر طرف کننده تمام سوء تفاهم ها باشد.
رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای اسلامی رشت نیز در این جلسه در سخنانی با اشاره به تلاش های نیروهای آتش نشانی این کلانشهر گفت: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت از زبده ترین نیروها برخوردار است.
فاطمه شیرزاد خاطر نشان کرد: آتش نشانان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت همواره در حوادث حضوری به موقع دارند و از آتش نشانان برتر کشور به شمار می روند.
وی با بیان این که شش دستگاه خودروی جدید به ناوگان آتش نشانی رشت افزوده خواهد شد، اظهار کرد: نردبان ۵۵ متری نیز برای این کلانشهر خریداری می شود.
شیرزاد در ادامه سخنانش درباره جذب مشاوران در شهرداری رشت خاطر نشان کرد: شهردار فهرست مشاوران جذب شده را به شورا ارایه دهد و رئیس شورا نیز در نامه ای این مورد را به شهردار اعلام کند.
وی در ادامه سخنانش پیشنهاد داد تا کارگروه ویژه ای درباره موضوع بسته شدن مکرر حساب های شهرداری کلانشهر رشت تشکیل شود تا به صورت تخصصی این مساله را مورد بررسی قرار دهد.
اسماعیل حاجی پور رییس کمیسیون ترافیک و حمل و نقل شورای اسلامی کلانشهر رشت نیز گفت: گله های خودمان به شهردار این کلانشهر را بایستی خصوصی به وی بگوییم.
وی با بیان این که ما بایستی امید را در دل مردم ایجاد کنیم، اظهار کرد: ما حق نداریم به مردم بگوییم از شما پول دریافت می کنیم ، زباله جمع آوری می کنیم و حقوق کارکنان را می دهیم.
مسعود نصرتی شهردار رشت نیز در جلسه چهل و پنجمین جلسه شورای اسلامی این کلانشهر درباره مسدود شدن حساب های شهرداری، چک های برگشتی و عملیاتی کردن پروژه های جدید سخنانی ارایه داد.
رشت حدود ۷۰۰ هزار نفر جمعیت ثابت دارد که به طور متوسط، این تعداد در طول روز به بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر می رسد.

منبع: ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه