سفر و گردشگری و هتل داری

هتل ها و هتل آپارتمان ها و مکان های اقامتی این روزها جزء جدانشدنی سفر و گردشگری هستند و برای هر گونه سفر چه کاری چه سیاحتی و چه زیارتی نیاز به اقامت در مقصد مهم ترین جزء سفر هست .

سفر و گردشگری و هتل داری

هشت دی: هتل ها و هتل آپارتمان ها و مکان های اقامتی این روزها جزء جدانشدنی سفر و گردشگری هستند و برای هر گونه سفر چه کاری چه سیاحتی و چه زیارتی نیاز به اقامت در مقصد مهم ترین جزء سفر هست.

از این رو همواره در مکان ها و شهرهای مختلف مکان های اقامتی مختلفی جهت اقامت گردشگران شکل گرفته است . تعداد مکان های اقامتی در مقصد همواره نشات گرفته از تعداد گردشگرانی است که به آن مکان مراجعه می کنند . به عنوان مثال رزرو هتل در مشهد خیلی رایج است زیرا تقریبا پر مسافرترین شهر ایران است و تعداد هتل ها و هتل آپارتمان هایی که در این شهر شکل گرفته و ساخته شده اند بسیار زیاد است به خصوص که تنها شهری هست که مکان های اقامتی آن نود درصد به صورت متمرکز پیرامون حرم مطهر رضوی احداث گردیده اند که در چهار خیابان امام رضا شیرازی نواب صفوی و طبرسی از چهار طرف حرم مطهر رضوی را احاطه نموده اند . تعداد گردشگرانی که به جهت زیارت هر ساله به مشهد مقدس سفر می کنند بسیار زیاد است که این شهر را به رتبه اول توریست و گردشگری در ایران تبدیل کرده است از این جهت بسیاری هتل و هتل آپارتمان و سوییت آپارتمان و کمپ های مختلف در این شهر ساخته شده اند .

هتل ها در مشد نیز در درجات مختلف احداث گردیده اند … به گونه ای که از هتل های یک ستاره تا پنج ستاره در حد بین المللی را شامل می شوند . شاید به جرات می توان گفت از ده هتل برتر ایران پنج تای آن ها در مشهد واقع است.

از دیگر شهرهایی که همواره مورد جذب گردشگر و توریست است شهر یزد است . یزد این شهر تاریخی که در دل کویر واقع گردیده است به بادگیرها و خانه های سنتی اش شهره هست . یزد از معدود شهرهایی هست که در طول تاریخ در جنگ های مختلفی که ایران پشت سر گذارده است کمترین اسیب را دیده است . شهر یزد همواره مورد توجه گردشگران خارجی بوده است که برای بازدید به این شهر سفر کرده اند.

از این رو هتل یزد و رزرو هتل در یزد یکی از مهم ترین نکات گردشگری در این شهر هست. زیرا مکان های اقامتی در این شهر باید درکلاس جهانی باشند تا بتواند درخور توجه توریست ها و گردشگران و مسافران خارجی باشد تا آن ها آوازه ی زیبایی ایران را به تمام دنیا مخابره کنند و بتوانیم جایگاهی جهانی در عرصه ی توریست و گردشگری کسب کنیم.

از دیگر شهرهای ایران که در خور توجه و توریست است و آب و هوایی بسیار عالی دارد شهر تبریز است . اما متاسفانه کمتر در این شهر به امر توریست و گردشگر آن توجه شده است . اما این روزها شاهدیم که توجه ویژه ای به سوی این شهر ایجاد گردیده است . از این رو مکان های اقامتی هتل ها و هتل آپارتمان ها در این شهر نیز رو به توسعه هستند.

هتل تبریز در ایام پیک سال که مسافران و گردشگران بسیاری از سایر نقاط ایران به این شهر سفر می کنند نیاز به رزرو شدن دارد . اکنون سامانه های آنلاین رزرواسیون هتل ها و هتل آپارتمان ها این امکان فراهم آورده اند تا براحتی قبل از سفر و چندین روز قبل از سفر بتوان هتل مربوطه را رزرو کرد . با مراجعه به سامانه ها که به عنوان مثال رزرو کردن هتل در تبریز در گوگل جست و جو می کنیم رزرو هتل تبریز و یک سری سایت ها به ترتیب نمایش داده می شوند و با باز کردی هر یک از سایت ها هتل های مربوط به شهر تبریز نمایش داده می شوند. با کلییک بر روی هر هتل اطلاعات هر هتل نمایش داده می شود. که می توان نوع اتاق و قیمت های اتاق و تعداد نفرات و ظرفییت هر اتاق … درجه هتل و امکانات هر هتل و کیفیت هر هتل را مشاهد نمود و با مقایسه هر هتل با هتل های دیگر بهترین هتل را انتخاب کرد . به گونه ای که ارزش در مقابل قیمت آن را بسنجیم و بهترین را انتخاب کنیم . سپس با انتخاب اتاق هتل مربوطه وارد قسمت رزرو کردن و انتخاب تاریخ آن می شویم و از آن جا وارد درگاه پرداخت آنلاین سایت شده و هزینه رزرو هتل پرداخت می گردد و واچر هتل را تحویل می گیریم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه