فرماندار انزلی:

یک سوم هتل داری گیلان در بندرانزلی مستقر است

فرماندار بندرانزلی با اشاره به اینکه یک سوم هتل داری استان گیلان در بندرانزلی مستقر است، گفت: با توجه به اینکه بیشترین ساحل دریای خزر استان در بندرانزلی  و وجود منطقه آزاد اینها زمینه جذب گردشگر را به خوبی در این شهرستان فراهم کرده است.

یک سوم هتل داری گیلان در بندرانزلی مستقر است

به گزارش ۸دی،اسماعیل میرغضنفری امروز در جلسه تودیع و معارفه معاون برنامه ریزی فرمانداری شهرستان بندرانزلی، اظهار کرد: توجه داشتن به رضایت مردم در همه امور مهمترین موضوع است و امتیازی که انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران دارد، اتکا به پشتیبانی مردم است.

وی با اشاره به اینکه بندرانزلی از جمله شهرستان های شاخص نه فقط در استان گیلان، بلکه در کل کشور است، یکی از امتیازات دولت تدبیر و امید استفاده از توانمندی بانوان است که در انزلی استفاده از ظرفیت مدیریتی بانوان درصد خوبی را به خود اختصاص داده است.

فرماندار بندرانزلی افزود: در حوزه تجارت، بازرگانی و حمل و نقل دریایی نیز این شهرستان از شهرستان‌های منحصر بفرد کشور است؛ در کنار این فعالیت‌ها و عایدات خوبی دارد.

وی با بیان اینکه مشکلات معیشتی مشکل عام کشور است نیز در انزلی نمود بیشتری دارد، گفت: امیدواریم بتوانیم با همکاری بین بخشی و فرابخشی در ایام پایانی دولت تدبیر و امید در رفع و حل این مشکلات گام برداریم.

میرغضنفری با اشاره به اینکه یک سوم هتل داری استان گیلان در بندرانزلی مستقر است، افزود: با توجه به اینکه بیشترین ساحل دریای خزر استان در بندرانزلی  و وجود منطقه آزاد اینها زمینه جذب گردشگر را به خوبی در این شهرستان فراهم کرده است.

فرماتدار بندر انزلی با بیان اینکه شیوع کرونا باعث شد محدودیت‌هایی در حوزه اقتصادی اعمال کنیم، خاطرنشان کرد: کرونا  دغدغه در معیشت و کسب و کار مردم شد مثل معوق ماندن وام هایی است که برخی از شهروندان برای کسب و کار گرفته بودند و در حال حاضر با مشکل مواجه شده اند.

وی با تاکید بر اینکه در شرایط کنونی و با پیشرفت تکنولوژی بخشی از نیروی انسانی تعدیل می شود، گفت: پیشرفت علم و تکنولوژی در کنار امکاناتی که برای زندگی انسان فراهم می‌کند باعث می‌شود تا منابع انسانی نیز تعدیل شده و دچار مشکل در حوزه اشتغال شویم لذا امروز اشتغال جدید براساس نیازهای جامعه باید باشد.

میرغضنفری بر لزوم بهره گیری از تکنولوژی در رفع نیازهای جامعه و اشتغال تاکید و تصریح کرد: عده ای با یک گوشی تلفن همراه کسب و کار راه انداخته و نه فقط یک خانواده، بلکه یک مجموعه را تامین معاش می‌کنند و در واقع امروزه تفکر و نوآوری است که می تواند مشکل معیشت را برطرف کند.

وی جابجایی های مدیریتی را چرخش نخبگان در سیستم اداری دانست و خاطرنشان کرد: توجه به جلب رضایت مردم به صورت مستقیم و غیر مستقیم مورد توجه مسئولان قرار دارد و همین مسئله به مردم سالاری دینی عینیت بخشیده است.

در این مراسم سمانه حسینی نوید به عنوان معاون برنامه ریزی فرمانداری بندرانزلی معارفه شد و از زحمان طاهره تونگو قدردانی به عمل آمد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه