مقایسه دو هتل ۵ ستاره در کرمانشاه – هتل لاله بیستون یا هتل پارسیان کرمانشاه؟

ما مقایسه بین هتل لاله بیستون و هتل پارسیان را به شما ارائه می‌دهیم و تصمیم‌گیری را به عهده خودتان می‌گذاریم.

مقایسه دو هتل ۵ ستاره در کرمانشاه – هتل لاله بیستون یا هتل پارسیان کرمانشاه؟

هتل لاله بیستون و هتل پارسیان هر دو جزو هتل‌ های کرمانشاه هستند. این دو هتل ۵ ستاره امکانات و خدمات خوبی ارائه می‌دهند. از طرفی موقعیت مکانی آنها بسیار عالی به نظر می‌رسد. پس ما مقایسه بین هتل لاله بیستون و هتل پارسیان را به شما ارائه می‌دهیم و تصمیم‌گیری را به عهده خودتان می‌گذاریم…

هتل پارسیان کرمانشاه

هتل پارسیان یکی از محبوب‌ترین هتل‌های شهر کرمانشاه است و در موقعیتی عالی در مرکز شهر واقع شده است. این هتل با داشتن امکاناتی مانند رستوران، سالن بدنسازی، استخر، سونا، جکوزی و اینترنت رایگان، برای مسافرانی که به دنبال اقامتی راحت و لذت‌بخش در کرمانشاه هستند، بسیار مناسب است. هتل پارسیان کرمانشاه تلاش می‌کند تا اقامت شما را به یک تجربه لذت‌بخش تبدیل کند.

اتاق‌های هتل پارسیان به دو دسته اتاق استاندارد و سوئیت تقسیم می‌شود. اتاق‌های استاندارد دارای ابعاد بزرگ، تخت، میز کار و صندلی راحتی است. در این نوع اتاق‌ها، تمامی امکانات راحتی و رفاهی شامل تلویزیون، تهویه مطبوع، یخچال، تلفن و… وجود دارد. سوئیت‌های هتل پارسیان نیز دارای اتاق خواب جداگانه، سالن نشیمن، کنسول سینمای خانگی، میز کار، یخچال، مینی بار و تلویزیون ال سی دی با امکانات مدرن و لوکس است. همچنین سوئیت‌ها دارای تراس شخصی با منظره‌ای زیبا از شهر هستند که در آن می‌توانید از نما فوق‌العاده شهر کرمانشاه و کوهستان‌هایی که احاطه به آن دارد، لذت ببرید.

امکانات و خدمات هتل پارسیان کرمانشاه هم گفتنی است؛ نظیر آنها سالن ورزشی جهت فعالیت‌های ورزشی میهمانان، استخر و سونا برای استراحت و رفع خستگی، سالن همایش برای برگزاری همایش‌های مختلف، پارکینگ رایگان، خدمات اتاق شامل تمیز کردن روزانه، تعویض لباس‌های رختخواب و حمام، ارائه انواع آب معدنی، چای و قهوه در اتاق، همچنین خدمات اتوکشی، خشکشویی، مرکز تجاری، خودپرداز، صرافی و خدمات توریستی و اینترنت پرسرعت (وای فای) در تمامی نقاط هتل است.

از طرفی این هتل دارای دو رستوران بسیار زیبا برای صرف غذا است. رستوران تیروژ یکی از دو رستوران معروف هتل لوکس پارسیان است. این رستوران با ظرفیت بالا، فضایی شیک و البته بسیار دلنشین دارد. غذاهایی که در رستوران تیروژ سرو می‌شود از جمله غذاهای ایرانی و بین المللی هستند که با به کارگیری بهترین مواد اولیه تهیه می‌شوند. تزئینات داخلی رستوران نیز بسیار زیبا و خاص است و می‌تواند برای مهمانان یک تجربه خاطره‌انگیز فراهم کند.

رستوران چشم انداز، یکی از دو رستوران معروف هتل پارسیان است که با منظره‌ای فوق‌العاده از شهر و کوهستان‌های اطراف، برای توریست‌ها و مهمانان هتل جذابیت خاصی دارد. این رستوران با ظرفیت مناسب، در طبقه بالای هتل قرار داشته و دارای فضایی با دکوراسیونی شیک و مدرن است. غذاهایی که در رستوران چشم انداز سرو می‌شود، از جمله غذاهای ایرانی، لبنانی و بین المللی هستند. به علاوه، رستوران چشم انداز، به صورت بوفه غذایی نیز خدمات دهی می‌کند که برای مجالس و میهمانی‌های بزرگ مناسب است.

هتل لاله بیستون کرمانشاه

هتل لاله بیستون کرمانشاه در شمال غربی ایران قرار دارد. این هتل در منطقه‌ای دنج، با تمامی امکانات رفاهی و خدمات مجلل در دسترس مسافران قرار گرفته است. هتل لاله بیستون با داشتن اتاق‌هایی با طراحی خاص، رستوران‌هایی با منوی باز و متنوع، سالن‌های کنفرانس و جشن‌های خصوصی، استخر، سونا، جکوزی و سرویس اتاق بهترین خدمات رفاهی را برای مسافران فراهم می‌کند.

هتل لاله بیستون همچنین در نزدیکی جاذبه‌های گردشگری شهر کرمانشاه مانند کاخ نیمه تمام ساسان، مجسمه هرکول، پل کهنه، کتیبه بیستون، پل خسرو، پرستشگاه پارتی، طاق بستان، مسجد شافعی و باغ گل‌ کرمانشاه قرار دارد. ناگفته نماند از این هتل تا فرودگاه حدود ۲۰ تا ۲۵ دقیقه فاصله است و شما در نزدیکی ایستگاه راه‌آهن و پایانه مسافربری هستید. اگر به دنبال اقامتی لوکس و با کیفیت در منطقه بیستون هستید، هتل لاله بیستون یکی از بهترین گزینه‌های شما خواهد بود.

جالب است بدانید هتل لاله بیستون کرمانشاه در دوران صفوی بنا شده و تلاش بسیاری به کار رفته تا در زمان بازسازی و مرمت آن، اصالت بنا حفظ شود. حتی در حال حاضر هتل به سبک سنتی بوده و شما می‌توانید از فضای نوستالژیک آن نهایت لذت را ببرید. واحدهای اقامتی هتل لاله بیستون نیز بسیار زیباست. از جمله آنها اتاق‌های یک تخته، دو تخته، سه تخته و سوئیت چهار تخته است.

برای راحتی بیشتر مسافران، هتل لاله بیستون امکانات زیادی را فراهم کرده است. این امکانات شامل یخچال، تلویزیون، آنتن مرکزی، تلفن، سرویس بهداشتی فرنگی، خانه‌داری ۲۴ ساعته، خشکشویی، کافی‌شاپ، تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، مینی‌بار، اینترنت بی‌سیم، اتاق جلسات، سالن همایش، سالن پذیرایی، رستوران با امکان سرو غذاهای ایرانی و فرنگی، لم‌کده، رستوران تابستانی، فروشگاه صنایع دستی، فضای سبز، تجهیزات حفاظتی پیشرفته و پارکینگ است.

تالارها و سالن‌های پذیرایی هتل لاله بیستون کرمانشاه نیز بسیار ایده‎‌آل است. رستوان هتل لاله بیستون انواع غذاهای خوشمزه و لذیذ ایرانی و فرنگی را برای میهمانان خود آماده می‌کند. کافی‌شاپ و سفره خانه سنتی نیز با ارائه انواع نوشیدنی‌ها، مکان مناسبی برای گذراندن اوقات فراغت شما با دوستان، خانواده و همکاران‌تان هستند. در هتل بیستون کرمانشاه، شما می‌توانید از انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با طعم به‌یادماندنی در رستوران لذت ببرید و با تماشای اجرای گروه موسیقی، لذت خود را دو چندان کنید.

همچنین، در صورتی که هوا خیلی سرد نباشد، شما می‌توانید فضای بیرون را برای شام انتخاب کنید و از زیبایی‌های طبیعت و کوه‌های اطراف بهره ببرید. ساختمان این هتل که از دوران صفویه به جا مانده است، حس و حال قدیمی بودن و مدرنیته را همزمان به شما القا می‌کند. در صورتی‌که می‌خواهید یک قرار دوستانه، عاشقانه و یا کاری برگزار کنید، کافه هتل بیستون کرمانشاه می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد تا در کنار دورهمی، از نوشیدن انواع آبیموه‌ها و دسرها بهره ببرید.

همچنین، شربت‌خانه سنتی هتل نیز انواع شربت‌های گوارا و نوشیدنی‌های خوش طعم را ارائه می‌کند. علاوه بر این، هتل لاله بیستون کرمانشاه دارای سالن همایش برای برگزاری انواع جشن‌ها و مراسم‌های کاری شما است. با داشتن امکانات کامل و فضای مناسب، این هتل مکانی مناسب برای برگزاری هر نوع رویداد کاری یا شخصی است.

جمع‌بندی

در آخر هم به مقایسه این دو هتل پنج ستاره به عنوان کلام آخر می‌پردازیم. هتل لاله بیستون در شهر کرمانشاه قرار دارد و از ویژگی‌های آن می‌توان به موقعیت خوبش، اتاق‌های سنتی و زیبا، وجود استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی و سونا، باشگاه شطرنج، تنیس روی میز و بیلیارد، منوی غذایی گسترده، پارکینگ، وای‌فای رایگان و… اشاره کرد. هتل پارسیان کرمانشاه نیز در مرکز شهر قرار دارد و دارای اتاق‌های بزرگ و مجهز به امکانات مانند تلویزیون صفحه‌تخت، گرمایش و سرمایش و امکانات لازم و کافی برای اقامت است.

در مورد هتل پارسیان کرمانشاه باید گفت که این هتل دارای اتاق‌هایی با اندازه‌های مختلف است که شامل اتاق استاندارد، اتاق دو نفره و سوئیت می‌شوند. در این هتل، رستورانی با منوی متنوع و انواع غذاهای محلی و بین‌المللی وجود دارد. هتل پارسیان دارای امکاناتی مانند استخر در فضای باز، سالن بدنسازی، سونا و جکوزی و همچنین امکانات کاربردی مانند پارکینگ اختصاصی و وای‌فای رایگان است.

ناگفته نماند هتل لاله بیستون کرمانشاه نیز دارای اتاق‌هایی با دکوراسیونی زیبا و تمیز است که به صورت استاندارد، دو تخته و سوئیت ارائه می‌شوند. امکانات این هتل شامل رستوران، کافی‌شاپ، سالن بدنسازی، استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی، باشگاه شطرنج، تنیس روی میز و بیلیارد، فضای سبز، پارکینگ اختصاصی و وای‌فای رایگان است! بنابراین برای انتخاب یکی از این دو هتل باید نیازهای خود را در نظر بگیرید.

 

  • هتل لاله بیستون کرمانشاه و هتل پارسیان کرمانشاه را می‌توانید در وبسایت ایران هتل آنلاین رزرو کنید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه