نماینده مردم رودبار :

ارتش جمهوری اسلامی ایران در ردیف نهمین ارتش برتر دنیا است

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به درخشش نیروهای متخصص و توان لجستیکی ارتش در جهان گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در ردیف نهمین ارتش برتر دنیا است.

ارتش جمهوری اسلامی ایران در ردیف نهمین ارتش برتر دنیا است

به گزارش هشت دی،منوچهر جمالی با تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در ارزیابی‌های بین‌المللی جز نهمین ارتش برتر دنیا است.

وی با اشاره به توانمندی‌های لجستیکی و راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: دنیا بر روی ارتش جمهوری اسلامی ایران حساب ویژه‌ای بازکرده و آن را در ردیف قدرتمندترین ارتش‌های دنیا برشمرده است.

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان در خانه ملت با اشاره به توانمندی‌های ارتش در نیروی‌های متخصص و تجهیزات مدرن گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایرانی به‌فرمان حضرت امام خمینی (ره) لبیک گفت و در تاریخ ماند و همچنان قدرت‌نمایی می‌کند.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خدمات ارزشمند ارتش جمهوری اسلامی ایران به میهن، انقلاب اسلامی و مردم خاطرنشان کرد: خلق صحنه‌های متعدد و پرافتخار از سوی ارتش در دهه نخست انقلاب و تقویت آن در سال‌های اخیر ستودنی و شایسته تقدیر است.

جمالی با اشاره به نقش ارتش در حفظ انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن گفت: ارتش جمهوری اسلامی با تقدیم شهدای گران‌قدر درخت انقلاب را آبیاری کرده و همیشه محبوب در خاطر ملت ایران خواهد بود.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه