فرمانده انتظامی شهرستان آستارا خبر داد

کشف ۸ تن چوب قاچاق و حدود ۲ تن تخم‌مرغ فاسد در آستارا

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا از کشف هشت تن انواع چوب‌آلات جنگلی قاچاق و یک‌هزار و ۹۰۰ کیلوگرم تخم‌مرغ غیرقابل‌مصرف در این شهرستان خبر داد.

کشف ۸ تن چوب قاچاق و حدود ۲ تن تخم‌مرغ فاسد در آستارا

به گزارش هشت دی،سرهنگ رسول عزیزی در آستارا اظهار کرد: مأموران انتظامی مستقر در ایست بازرسی سه‌راه قلعه در جریان اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا در محور مواصلاتی آستارا به اردبیل به دو دستگاه کامیون حامل بار مشکوک شده و آن‌ها را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی با بیان اینکه مأموران انتظامی شهرستان آستارا در بازرسی از خودروهای متوقف‌شده هشت تن انواع چوب‌آلات جنگلی قاچاق و یک‌هزار و ۹۰۰ کیلوگرم تخم‌مرغ غیرقابل‌مصرف کشف کردند گفت: ارزش ریالی این مقدار کالای کشف‌شده به ترتیب ۳۰۰ میلیون ریال و ۲۸۰ میلیون ریال برآورد شده است.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان آستارا در جریان کشف چوب‌آلات جنگلی قاچاق راننده ۳۷ ساله خودرو و در جریان کشف تخم‌مرغ‌های غیرقابل‌مصرف راننده ۴۸ ساله خودرو دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی و محموله‌های کشف‌شده نیز تحویل کارشناسان منابع طبیعی و دامپزشکی شد.

عزیزی از مردم خواست هرگونه اخبار و اطلاعات خود پیرامون کلاه‌برداری، فعالیت شرکت‌های هرمی، سرقت، خریدوفروش کالای قاچاق و حمل فرآورده‌های خام دامی و شیلاتی فاسد را با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی شود.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه