نماینده مردم رشت مطرح کرد

برخی از مدیران دولت قوانین مجلس را اجرا نمی‌کنند

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: خلأ قانونی در راستای حمایت از کالای ایرانی وجود ندارد اما متأسفانه برخی از مدیران دولت ۱۰۰درصد قوانین مصوب مجلس را اجرا نمی‌کنند.

برخی از مدیران دولت قوانین مجلس را اجرا نمی‌کنند

به گزارش هشت دی، محمدصادق حسنی  در رشت با تاکید بر لزوم تشدید نظارت‌ها بر حسن اجرای قانون در راستای حمایت از کالای ایرانی اظهار کرد: خلأ قانونی در راستای حمایت از کالای ایرانی وجود ندارد اما متأسفانه برخی از مدیران دولت ۱۰۰درصد قوانین مصوب مجلس را اجرا نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه مدیران ما استاد دور زدن قانون هستند افزود: دور زدن قانون در کشور عادی است و هیچ ربطی به دولت خاصی ندارد و برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی در دولت‌ها به‌صورت ماهرانه قوانین را دور می‌زنند و در این زمینه بسیار زرنگ هستند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود رانت در کشور تصریح کرد: اگر مدیران بخواهند قانون را در کشور اجرایی کنند هیچ مشکلی ندارند بلکه فقط نیازمند عزم و اراده قوی و همه‌جانبه هستیم.

حسنی با تاکید بر اینکه نباید قوانین در کشور تنها در حد توصیه‌نامه به دولت ابلاغ شود گفت: همه ارکان نظام باید در تقویت پایه‌های اقتصادی تلاش و از کالای ایرانی حمایت کنند.

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان در خانه ملت با اشاره به وجود قوانین مختلف در راستای منع واردات بیان کرد: اخیراً شنیده‌شده تعرفه واردات برخی از کالا و محصولات کاهش پیداکرده است و ما مانده‌ایم که بر اساس چه اصل و مبنایی دولت تعرفه واردات کالاها را کاهش می‌دهد.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه