نماینده مردم لنگرود تاکید کرد

لزوم تسریع دولت در راه‌اندازی سامانه ثبت حقوق مقامات کشور

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی بر راه‌اندازی هر چه سریع‌تر سامانه ثبت حقوق مقامات کشور از سوی دولت تاکید کرد.

لزوم تسریع دولت در راه‌اندازی سامانه ثبت حقوق مقامات کشور

به گزارش هشت دی، مهرداد بائوج لاهوتی در رشت با تاکید بر راه‌اندازی سامانه ثبت حقوق مقامات کشور اظهار کرد: راه‌اندازی سامانه ثبت حقوق مقامات به عنوان یکی از قوانین برنامه ششم توسعه لازم‌الاجرا است.

وی با بیان اینکه این قانون هنوز به مرحله اجرا درنیامده است افزود: دولت باید در راه‌اندازی سامانه ثبت حقوق مقامات و مسئولان بلندپایه کشور اهتمام ویژه‌ای داشته باشد.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری و اصرار مجلس بر راه‌اندازی سامانه ثبت حقوق مسئولان گفت: راه‌اندازی سامانه ثبت حقوق مقامات در راستای نظام شفاف‌سازی کشور است و همه از آن استقبال می‌کنند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به رفع ابهامات و سوءظن‌ها به اشخاص بلندپایه حقوقی با راه‌اندازی سامانه ثبت حقوق مقامات کشور خاطرنشان کرد: راه‌اندازی سامانه ثبت حقوق مقامات در راستای نظام شفاف‌سازی است و اصرار مجلس نیز در راستای شفاف کردن حقوق همه مسئولان است.

لاهوتی با بیان اینکه راه‌اندازی سامانه ثبت حقوق مقامات زمان‌بر است تصریح کرد: ثبت همه دریافتی‌ها و پرداختی‌های به مسئولان و مقامات مستلزم ایجاد زیرساخت‌ها است و باید نرم‌افزارهایی طراحی شود تا بتواند در کنار ایجاد امنیت تحمل بارگزاری حجم وسیع اطلاعات را داشته باشد.

نماینده مردم لنگرود با بیان اینکه دولت در تلاش است تا این سامانه را راه‌اندازی کند گفت: مجلس تاکید دارد تا این سامانه راه‌اندازی شود تا هر کس به خود اجازه ندهد در این راستا اظهارنظر نسنجیده کند درحالی‌که راه‌اندازی این سامانه می‌تواند در جلب اعتماد عمومی بسیار تأثیرگذار باشد.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه