بعد از ۲ روز تجمع؛

همه کارگران ایران پوپلین رشت به کار خود ادامه می دهند

نماینده انجمن صنفی کارگران ایران پوپلین رشت با اشاره به تجمعات اخیر کارگران این شرکت که در پی برکناری نماینده های کارگران برگزار شد، گفت: بعد از برگزاری یک جلسه سوءتفاهم ها برطرف شد و به دستور معاون فرماندار قرار بر این شد که همه کارگران به محل کار خود باز گردند.

همه کارگران ایران پوپلین رشت به کار خود ادامه می دهند

پرویز زعیمی در گفت وگو با خبرنگار هشت دی با اشاره به نتیجه جلسه امروز شورای تامین که در پی تجمع کارگران ایران پوپلین رشت برگزار شد، اظهار کرد: در نتیجه این جلسه سوءتفاهم ها برطرف شد و به دستور معاون فرماندار قرار بر این شد که همه کارگران به محل کار خود بازگشته و به کار خود ادامه می دهند.

 

 

وی با بیان اینکه جلسه شورای تامین‌محرمانه است و از گفتن جزییات این جلسه معذور است، افزود: به طور کلی جلسه امروز در مورد تجمعات و انجمن صنفی بوده است.

نماینده کارگران شرکت ایران پوپلین رشت با بیان اینکه هدف اصلی تولید و کار است، گفت: هدف ما ایجاد شرایط مساعد و کمک به کارگران و بخش مدیریت و رفع مشکلات است.

وی با اشاره به خلأ قانونی که بر مبنای آن دست کارفرما در اخراج کارگران و قراردادها باز است، تصریح کرد: بر اساس قانون، مدیرعامل تشخیص می دهد که پس از اتمام قرارداد کارگر باقی بماند یا برود.

زعیمی با بیان اینکه ما پیرو نظم و قانون هستیم، گفت: در خصوص این خلأ قانونی که کارفرما بنا به صلاحدید خود و در هر زمان که بخواهد کارگران خود را اخراج کند باید مسئولین اداره کار پاسخ دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه