مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان خبر داد:

کشف بیش از ۲ هزار دست پوشاک قاچاق در رشت

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان از کشف بیش از ۲ هزار دست پوشاک قاچاق در رشت خبر داد و گفت: در همین رابطه و با تشکیل پرونده به ارزش ۱۰ میلیارد ریال، جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی برای رسیدگی و صدور حکم و اعمال قانون ارسال گردید.

کشف بیش از ۲ هزار دست پوشاک قاچاق در رشت

تیمور پور حیدری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و رصد کالاهای قاچاق و اطلاعات واصله مبنی بر ورود کالای خارجی و فاقد مدارک، موضوع رصد کالای قاچاق در دستور کار بازرسان صنعت، معدن و تجارت قرار گرفت.

پور حیدری بابیان اینکه بازرسان صنعت، معدن و تجارت موفق به شناسایی این واحد صنفی که پوشاک خارجی قاچاق داشت شده‌اند افزود: کارشناسان بازرسی به محل موردنظر در دو خیابان اصلی پرتردد شهر اعزام و در بازرسی از دو واحد صنفی مقادیر زیادی پوشاک خارجی فاقد مدارک قانونی را کشف کردند.

وی در ادامه گفت: کالای کشف‌شده شامل بیش از دو هزار دست انواع پوشاک قاچاق بوده که ضمن تشکیل پرونده به ارزش ۱۰ میلیارد ریال، جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی برای رسیدگی و صدور حکم و اعمال قانون ارسال گردید.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان اضافه کرد؛ قاچاق کالا خط قرمز اداره کل صنعت، معدن و تجارت بوده و بازرسان با حضور فعال و هوشمندانه در سطح بازار اجازه فعالیت سودجویان و هنجارشکنان را نخواهند داد.

وی با تأکید بااینکه همشهریان در خصوص خرید انواع البسه و پوشاک دقت کافی را داشته باشند تصریح کرد: برخی از این پوشاک قاچاق دسته دوم شسته شده وارداتی هستند که اساساً به لحاظ بهداشتی هم قابل‌استفاده نیستند، تقاضا داریم که در صورت مشاهده؛ گزارش‌ها آن را به سامانه تلفنی ۱۲۴ اطلاع دهند تا برخورد قانونی صورت گیرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه