بعد از 2 روز تجمع کارگران؛

مطالبات کارگران شرکت ایران پوپلین رشت پرداخت شد

یکی از کارگران شرکت ایران پوپلین، بیان کرد: دقایقی پیش بعد از ۲ روز تجمع و تحصن کارگران شرکت حقوق دی و بهمن سال جاری پرداخت شد این در حالی است که مبلغ عیدی بعد از تجمع دیروز پرداخت شده بود.

مطالبات کارگران شرکت ایران پوپلین رشت پرداخت شد

به گزارش خبرنگار ۸دی، کارگران شرکت ایران پوپلین رشت که روز گذشته به دلیل عدم پرداخت حقوق و مطالبات خود در ساختمان اداری این شرکت تجمع کرده بودند امروز نیز با برای دومین روز پیاپی به تجمع خود ادامه دادند.

یکی از کارگران شرکت ایران پوپلین در گفتگو با خبرنگار ۸دی، اظهار کرد: یکی از اعضای شورای تامین استان با رییس انجمن صنفی کارگران تماس گرفت و از وی خواست که تجمعات رابه داخل شرکت هدایت کند.

وی افزود: به ما گفته شد به جای تجمع در خارج از شرکت در نمازخانه حضور پیدا کنیم و وعده داده شد که تا فردا یکشنبه ۲۱ اسفند حقوق های معوقه پرداخت می شود.

 

 

این کارگر شرکت ایران پوپلین، بیان کرد: دقایقی پیش بعد از ۲ روز تجمع و تحصن کارگران شرکت حقوق دی و بهمن سال جاری پرداخت شد این در حالی است که مبلغ عیدی بعد از تجمع دیروز پرداخت شده بود.

وی افزود: گفته شده حقوق اسفند احتمالا تا پایان سال یا سال دیگر پرداخت می شود البته وضعیت پرداخت بیمه ماه هایی که از حقوق کارگران کسر شده اما بیمه شان رد نشده هنوز مشخص نیست.

مصاحبه صبح امروز خبرنگار هشت دی با رییس انجمن صنفی کارگران شرکت ایران پوپلین را اینجا بخوانید

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه