سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آستارا خبر داد

مشارکت ۱۰۰ نفر از دختران محجبه آستارا در مسابقه دختر نمونه فاطمی

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آستارا گفت: بالغ‌بر۱۰۰ نفر از دختران محجبه شهرستان آستارا در مسابقه دختر نمونه فاطمی که توسط کانون فرهنگی‌تبلیغی حجاب و عفاف شهرستان لنگرود با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان گیلان برگزار می‌شود شرکت کردند.

مشارکت ۱۰۰ نفر از دختران محجبه آستارا در مسابقه دختر نمونه فاطمی

به گزارش هشت دی،حجت‌الاسلام ابراهیم حاتمی  در آستارا اظهار کرد: بالغ‌بر۱۰۰ نفر از دختران محجبه این شهرستان در مسابقه دختر نمونه فاطمی که توسط کانون فرهنگی‌تبلیغی حجاب و عفاف شهرستان لنگرود با با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان گیلان برگزار می‌شود شرکت کردند.

وی با بیان اینکه شرکت کنندگان در این طرح از استان‌های شمال و شمال‌شرقی کشور نظیر گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی و خراسان جنوبی هستند تصریح کرد: اجرای این طرح با هدف ترویج فرهنگ تشویق به حجاب برتر در دستور کار قرار گرفته است.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آستارا عضویت در بسیج، کدبانو بودن، حضور در نمازجمعه، روخوانی قرآن، شرکت در مناسبت‌های ملی و دینی، داشتن اخلاق نیکوی اسلامی، چادری بودن، ترجمه فارسی و مفاهمیی جزء سی قرآن کریم را از شرایط کاندیداتوری برای شرکت در مسابقه دختر نمونه فاطمی دانست.

حاتمی با اشاره به اینکه دختران فاطمی که امتیاز ۹۵ به بالا را کسب کنند به مرحله قرعه‌کشی انتخاب دختر نمونه فاطمی راه پیدا می‌کنند بیان کرد: در روز دختر و فرخنده میلاد حضرت معصومه(س) به نفر اول تندیس و پنج سکه طلا و به هر کدام از نفرات دوم تا چهارم لوح‌سپاس و یک سکه طلا اهدا می‌شود.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه