حجت‌الاسلام مهدوی: حوزه علمیه جهاد تبیین و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را جدی بگیرد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان با اشاره به اینکه حوزه علمیه باید جهاد تبیین و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را جدی بگیرد، گفت: یکی از رسانه‌های موثر، منبرهای مساجد و مراسم‌های مذهبی هستند که البته حوزویان باید فعالیت و تبلیغ در فضای رسانه‌های مجازی را مورد توجه قرار دهند و آن را جدی بگیرند.

حجت‌الاسلام مهدوی: حوزه علمیه جهاد تبیین و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را جدی بگیرد

به گزارش ۸دی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان در نشست تخصصی نقش شاگردان مکتب امام صادق(ع) در تحقق تمدن نوین اسلامی در مسجد صفی رشت، اظهار کرد: طلاب و روحانیت بعنوان شاگردان مکتب امام صادق علیه السلام، امروز باید گفتمان‌سازی و رسانه را جدی بگیرند، وظیفه شاگردان مکتب امام صادق علیه السلام  بعد از جان نثاری و شهادت چند صدهزار شهید تاریخ معاصر، دوچندان است.

وی با بیان اینکه دشمنان شاگردان مکتب امام صادق علیه السلام  را نشانه گرفته است، خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری از شاگردان نمونه و اصیل مکتب امام صادق علیه السلام هستند که با همراهی مردم در برابر دشمنان قرآن و اهل البیت علیهم السلام  ایستادگی کردند.

حجت‌الاسلام “سعید مهدوی” تاکید کرد: یکی از رسانه‌های موثر، منبرهای مساجد و مراسم‌های مذهبی هستند که البته باید حوزویان فعالیت و تبلیغ در فضای رسانه های مجازی را جدی بگیرند.

این مسئول با اشاره به اینکه حوزه علمیه باید جهاد تبیین و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را جدی بگیرد، بیان کرد: تمدن نوین اسلامی بر اساس فقه اهل‌بیت علیهم السلام  شکل می گیرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه