جشن تماشایی انقلاب؛

حضور پرشور مردم گیلان در راهپیمایی ۲۲ بهمن + تصاویر

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امروز یکشنبه در بیش از ۵۰ شهر استان گیلان با حضور گسترده مردم برگزار شد.

حضور پرشور مردم گیلان در راهپیمایی ۲۲ بهمن + تصاویر

به گزارش ۸دی، راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امروز یکشنبه در بیش از ۵۰ شهر استان برگزار شد.

مردم گیلان در سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن با امام راحل و مقام معظم رهبری پیمان بسته و نشان دادند که راه شهدای انقلاب اسلامی ادامه دارد.

راهپیمایی ۲۲ بهمن از ۵ مسیر اعلام شده برگزار شد و آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری عضو مجلس خبرگان رهبری در میدان شهدای ذهاب رشت سخنرانی کرد.

متن سخنرانی را اینجا بخوانید

در زیر گزارش و تصاویری از راهپیمایی مردم ولایتمدار سرتاسر استان گیلان را مشاهده می کنید.

 

تالش

به گزارش ۸دی به نقل از مریان خبر راهپیمایی باشکوه مردم تالش در روز ۲۲ بهمن از چهارراه سپاه تالش تا سه راه مسجد جامع این شهر با حضور گسترده و دشمن شکن مردم ولایتمدار برگزار شد.

مردم تالش بار دیگر با حضورخود حمایتشان را از نظام و ولایت به رخ جهانیان کشیدند.

بندرانزلی

به گزارش ۸دی به نقل از افق انزلی راهپیمایی مردم انقلابی و قهرمان بندرانزلی از مقر قدیم سپاه این شهرستان به سمت میدان امام خمینی (ره) برگزار شد.
جمع کثیری از مردم انزلی از اقشار مختلف در این راهپیمایی حضور داشتند و با شعار های ضد استکباری پاسخ یاوه گویی های روزهای اخیر دشمنان انقلاب اسلامی را دادند.

 

ماسال

به گزارش ۸دی به نقل از ماسال نیوز راهپیمایی ۲۲ بهمن در ماسال لحظاتی قبل با حضور کم نظیر مردن از سپاه ناحیه این شهریتان آغاز و با قرائت قطعنامه و به آتش کشیدن پرچم آمریکا و اسرائیل به پایان رسید.
حجت الاسلام سید هادی موسوی امام جمعه شهرستان ماسال سخنران ویژه این مراسم بود.

 

شفت

به گزارش ۸دی به نقل از صبح شفت راهپیمایی باشکوه یوم‌الله ۲۲ بهمن با حضور پرشور و گسترده مردم شهرستان شفت در صفوف به هم فشرده از مصلی بزرگ نماز جمعه شهرستان شفت به سوی میدان شهدای انقلاب و مسجد جامع شفت برگزار شد.

راهپبمایان که پرچم های ایران اسلامی را با خود حمل می کردند با شعار های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل مواضع خود را نسبت به استکبار جهانی نشان دادخ و حمایت و اطاعت از منویات امام خامنه ای را مورد تاکید قرار دادند.

شاندرمن

به گزارش ۸دی به نقل از ماسال نیوز راهپیمایی ۲۲ بهمن در بخش شاندرمن شهرستان ماسال با حضور پرشور مردم منطقه از حوزه مقاومت محمد رسول الله (ص) آغاز و تا مسجد جامع شهر شاندرمن ادامه یافت.

این مراسم با قرائت قطعنامه و به آتش کشیدن پرچم آمریکا و اسرائیل به پایان رسید.

 

 

رودبار

به گزارش ۸دی به نقل از زیتون خبر، مردم شهر رودبار نیز همزمان با سراسر کشور حماسه ای دیگر در ۲۲ بهمن خلق کردند و مشت محکمی بر دهان آمریکا و اسراییل زدند.

 

رودسر

به گزارش ۸دی به نقل از رودسری ها مردم شهرستان رودسر از پیرو جوان ، مرد و زن ، دانش اموز و دانشجو به ندای رهبرانقلاب لبیک گفتند و با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن به جهانیان ثابت کردند همواره پشتیبان نظام،انقلاب و ولایت فقیه شان هستند.

 

لنگرود

به گزارش ۸دی به نقل از لنگر خبر مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن لنگرود صبح امروز از ساعت ۱۰۳۰ از جلوی سپاه ناحیه لنگرود آغاز شد، مردم در صف های به هم پیوسته مسیر را تا میدان انقلاب اسلامی پیمودند و با شعار های مرگ بر امریکا و مرگ بر اسراییل انزجار خود از دشمنی های استکبار را فریاد کشیدند.

 

آستانه اشرفیه

به گزارش ۸دی به نقل از آستان خبر، مردم ولایتمدار آستانه‌اشرفیه صبح امروز همزمان با سراسر کشور با حضور پرشور خود بار دیگر با نظام و ارمانهای امام، رهبری و شهدای انقلاب تجدید بیعت کردند.
آنان با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ براسرائیل ما همه با هم هستیم پشت ولایت هستیم ، وحدت خود را به رخ جهانیان کشیدند.

املش 

به گزارش هشت دی به نقل از املش ما مردم همیشه در صحنه و ولایت مدار شهرستان املش امروز همزمان با سالروز پیروزی انقلاب ندای رهبر معظم انقلاب را لبیک گفتند و به میدان آمدند.

مردم آمدند که به جهانیان بفهمانند با وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی باز هم پشت نظام و انقلاب ایستاده اند و در این راه جان فشانی می کنند.

 

 

سیاهکل

به گزارش هشت دی به نقل از درسیاهکل راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال با شور و حال خاصی درسیاهکل برگزار شد.

در این راهپیمایی مردم با وجود شرایط اقتصادی موجود در کشور در راهپیمایی حاضرشده و شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر فتنه‌گر سر دادند.

در پایان نیز پس از سخنرانی حجت‌الاسلام گلمیرزاده معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان، قطعنامه راهپیمایی خوانده شد و حاضرین با شعار الله‌اکبر آن را تأیید کردند.
این راهپیمایی از روبروی سپاه ناحیه سیاهکل آغاز و تا مرکز خیابان امام خمینی (ره) به پایان رسید.

 

لاهیجان

به گزارش هشت دی به نقل از لاهیجان، مردم ولایتمدار لاهیجان همزمان با سراسر کشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه شرکت کردند.

امروز اقشار مختلف مردم از پیر و جوان گرفته تا کودکان خردسال در آغوش والدین در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن ماه شرکت کرده بودند تا بگویند وحدت و همدلی در ایران حرف اول را می‌زند.

مردم ولایتمدارلاهیجان از ابتدای صبح خود را به خیابان های شهر رساندند تا باری دیگر حضور حماسی خود را به همگان نشان دهند که امروز برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی توسط مردم دیار عالِم خیز رقم خورد.

مردم شهرستان با شعارهای “مرگ بر اسرائیل” و “مرگ بر آمریکا” و “مرگ بر ضد ولایت فقیه” خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی و دشمنان نشان دادند و به دنیا ثابت کردند که ملت ایران همیشه تابع ولایت فقیه بوده و با وحدت و همدلی برای پیشرفت و توسعه کشور گام برمی‌دارد.

خمام

به گزارش هشت دی به نقل از خوبان خبر همزمان با سراسر کشور راهپیمایی ۲۲ بهمن صبح امروز (۲۲ بهمن) با حضور پرشور و گسترده مردم خمام از روبروی اداره آموزش و پرورش خمام به سمت مسجد جامع این شهر برگزار شد.

مردم خمام با در دست داشتن پرچم های جمهوری اسلامی ایران و با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»،«مرگ بر اسرائیل»، «الله اکبر» و «مرگ بر صهیونیست» و «هیهات من الذله» نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی و ایادی آن فریاد زدند و بر استمرار راه شهدا در استکبارستیزی و دفاع از آرمان های انقلاب تأکید کردند.

صومعه سرا

به گزارش هشت دی به نقل از واران نیوز مردم غیور و شهید پرور صومعه سرا همزمان با سراسر کشور با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر وفاداری خود به انقلاب و نظام را نشان دادند و ۲۲ بهمن تماشایی را رقم زدند.

راهپیمایی مردم صومعه سرا از سپاه ناحیه مثاومت شهرستان شروع شد و در محل فرمانداری سابق صومعه سرا با شعارهای علیه استکبار و حمایت از نظام به پایان رسید.

در پایان راهپیمایی حجت الاسلام عادلی به ایراد سخنرانی در جمع مردم پرداخت و یک گروه از دانش آموزان صومعه سرایی سرود سرفراز باشی میهن من را خواندند که با تشویق و صلوات مردم همراه شد.

 

فومن

به گزارش هشت دی به نقل از بهجت نیوز، راهپپیمایی مردم فومن در روز ۲۲ بهمن از  مسجد بالا محله_بسمت خیابان شهدا، چهارراه معلم و تجمع پایانی در میدان ولی عصر برگزار شد.

در این روز که با حضور اقشار مختلف مردم ولایتمدار و انقلابی این شهرستان برگزار شد مردم با سر دادن شعارهایی حمایت خود را از فرامین مقام معظم رهبری ابراز کردند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه