آیت الله بوشهری در رشت:

دشمنان به دنبال کوچک نشان دادن پیشرفت های انقلاب هستند/ همه ما دیده بان انقلاب هستیم

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه همه ما دیده بان انقلاب هستیم گفت: امروز همه ما می بایست با هوشیاری کامل در خانه، کوچه و جامعه دیدبان انقلاب باشیم و اجازه ندهیم دشمنان در مرزهای حغرافی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی نفوذ پیدا کنند.

دشمنان به دنبال کوچک نشان دادن پیشرفت های انقلاب هستند/ همه ما دیده بان انقلاب هستیم

به گزارش خبرنگارهشت دی، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری صبح امروز در راهپیمایی ۲۲ بهمن مردم رشت با اشاره به حضور انقلابی مردم گیلان در تمام صحنه ها اظهار داشت: استان گیلان زادگاه علما و شخصیت های بزرگواری همچنان آیت الله بهجت و…است که از افتخارات این استان محسوب می شوند.

وی با اشاره به ماموریت خداوند به حضرت موسی(ع) بیان داشت: خداوند به حضرت موسی فرمان داد که امت خود را از ظلمات به توحید، ایمان، آزادگی و استقلال هدایت کند، و از طرفی به آنها یادآور شود که خداوند چه نعمتی در حق آنها عطا کرده است.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: در آیات قرآن صراحتا درباره انسان های شکیبا، پر تحمل آیات و نشان های زیادی وجود دارد و انسان های با ایمان کسانی هستند که در بحران ها خود را نمیبازند و در هنگام پیروزی دچار غرور نمیشوند بلکه شکرگزاری می کنند.

 حسینی بوشهری با بیان اینکه آیات قرآن مختص به تمام دوران است و ۲۲بهمن یوم الله است افزود: کشور ما در گذشته مهد ظلم بود و بیگانگان بر ما حکومت می‌کردند اما امام خمینی(ره) موسی‌وار جامعه را از ظلمات به سمت روشنی هدایت کرد‌.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به ورود به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ابراز داشت: با وجود اینکه در طول این ۳۹سال فراز و فرودهای زیادی داشتیم، دشمن انواع تحریم، جنگ سخت و جنگ نرم را بر کشور ما تحمیل کرده است.

وی با بیان اینکه ملت ایران با وجود مشکلات و گلایه هایی که از وضع موجود دارند ولی پشت نظام‌جمهوری اسلامی ایران ایستاده اند افزود: ملت ایران نسبت به نظام و انقلاب اسلامی سرد نشدند و وفادارای خود را نسبت به انقلاب ثابت کرده اند.

حسینی بوشهری با اشاره به مسئولان نظام به عنوان خدمتگزاران ملت بیان داشت:ملت ما برای رفع فقر و محرومیت، بالندگی فرهنگی جامعه، شکوفایی اقتصاد بر اساس دستورات اسلامی، ایجاد آرامش و امنیت ستم دیدگان و … انقلاب کردند و امروز مسئولان می بایست اهداف و آرمان های انقلاب را مرور کنند.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه انقلاب ما جوشش و خروش فراوانی دارد و ملت ما همواره در مقابل سنگ اندازی ها و بی حرمی های دشمنان مقاومت کردند و افزود: در طول دوران انقلاب حجم عظیمی از انرژی مسئولان و ملت صرف خنثی کردن فتنه‌های دشمن بویژه در طول ۸سال جنگ تحمیلی شده است.

وی با بیان اینکه امروز عده ای به اشتباه تصور می کنند امریکا، اروپا، بازماندگان و دودمان پهلوی منجی ما هستند گفت: این افراد امروز دایه دلسوزتر از مادر برای ما شده اند، در حالیکه هیچ کس جز خودمان و رهبر انقلاب دلسوز این نظام و ملت نیست که برای آگاهی بخشی به ملت و جهانیان به دشمنان نهیب میزنند و به مسئولان تذکر می دهند.

حسینی بوشهری تصریح کرد: پس از امام راحل امروز بارسنگین این انقلاب بر دوش مقام معظم رهبری است و دشمن با بزرگنمایی مسائل کوچک کاری کرده اند که دستاوردهای انقلاب در بخش های پزشکی، علمی، نانو، تکنولوژی و…کوچک و بی اهمیت بنظر رسد.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه امروز موشک های ایران و پیشرفت در حوزه های دفاعی و نظامی ما به حدی بوده است که دشمن جرات حرکتی علیه ایران را ندارد افزود: ملت ایران با وجود انتقادات و مشکلاتی که در درون کشور وجود دارد در مقابل دشمنان اتحاد دارد.

وی با اشاره به تهدیدات داخلی که ملت و نظام را تهدید می کند بیان داشت: تهدیدات داخلی این است که باعث می شوند ملت نسبت به نظام بدبین شوند، احساس سرخوردگی کنند، حرف دشمن را بپذیرند و نسبت به ناهنجاری ها سکوت کنند.

حسینی بوشهری تصریح کرد: جوانان بسیجی ۸سال در کنار ارتش و سپاه جانانه جنگیدند و امروز همین جوانان اگر مسئله ای انقلاب را تهدید کند با بدرقه پدران و مادران وارد کارزار مبارزه می شوند.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به مسئله نفوذی های داخل کشور گفت: نفوذی کسی است که مردم را در ادارات اذیت می کند، از این اتاق به اتاق دیگر پاس می دهد، مردم را خسته میکنند تا مردم از انقلاب پشیمان شوند.

وی با بیان اینکه وظیفه امروز ملت ایران وحدت است خاطرشان کرد: امروز همه ما می بایست با هوشیاری کامل در خانه، کوچه و جامعه دیدبان انقلاب باشیم و اجازه ندهیم دشمنان در مرزهای حغرافی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی نفوذ پیدا کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه