نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس:

مطالبات پرستاران از سال ۹۵ باقی مانده است/ در سه حوزه پیگیر وضعیت پرستاران هستیم

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، گفت: مجلس و کمیسیون بهداشت جدیت لازم را برای پیگیری حق و حقوق پرستاران دارند و ما در سه حوزه پیگیر وضعیت پرستاران هستیم.

مطالبات پرستاران از سال ۹۵ باقی مانده است/ در سه حوزه پیگیر وضعیت پرستاران هستیم

محمد حسین قربانی در گفت و گو با خبرنگار ۸دی با اشاره به وضعیت پرستاران و پرداخت مطالباتشان، اظهار کرد: مجلس و کمیسیون بهداشت جدیت لازم را برای پیگیری حق و حقوق پرستاران دارند و ما در سه حوزه پیگیر وضعیت پرستاران هستیم.

وی با بیان اینکه بحث اول نظام جامع پرستاری و تعرفه گذاری است که قانونش تصویب شده است، گفت: انتظار این است که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در جهت عملیاتی کردن این مصوبه و ابلاغ آن به دانشگاه علوم پزشکی گام بردارد.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس به این موضوع اشاره کرد که مطالبات پرستاران از دیگر موضوعات مهم است، افزود: مطالبات پرستاران از سال ۹۵ و حتی قبل از آن باقی مانده است و قرار است به زودی پرداخت شود و یکی از مسائلی که ما نیز به جد پیگیر آن هستیم همین موضوع است.

رییس مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه سومین موضوع مهم، تعیین تکلیف پرستاران و تبدیل وضعیت آنان است که پیگیر این موضوع نیز هستیم، خاطرنشان کرد: عقیده داریم که باید این موضوع جزو اولویت های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه