جنگنده‌های آمریکایی را بدون هیچ ملاحظه‌ای سرنگون می‌کنیم

فرمانده نیروی هوایی پاکستان اعلام کرد که در صورت نقض حریم هوایی کشورش توسط جنگنده‌های آمریکایی بدون هیچ ملاحظه‌ای آن‌ها را هدف قرار خواهد داد.

جنگنده‌های آمریکایی را بدون هیچ ملاحظه‌ای سرنگون می‌کنیم

 

به گزارش ۸دی به نقل از دانشجو به نقل از اکسپرس نیوز، «سهیل امان» فرمانده نیروی هوایی پاکستان طی اظهاراتی اعلام کرد: ما برای دفاع از خاک خود آماده هستیم و در صورتی که جنگنده‌های آمریکایی حریم هوایی پاکستان را نقض کنند بلافاصله و بدون هیچ ملاحظه‌ای سرنگون خواهند شد.

وی گفت: حمله تروریستی به پایگاه «کامره» تلخ‌ترین اتفاق تاریخ نیروی هوایی پاکستان بود، ولی ما با جدیت بیشتر با تروریست‌ها جنگیدیم و قدرت خود را بیش از قبل کردیم.

امان افزود: امنیتی را که کشورهای فراوانی از تامین آن عاجز شدند ما به تنهایی برای کشور خود به ارمغان آوردیم و این سخنی است که دشمنان ما حتی هند نیز به آن اعتراف کرده اند.

وی با تاکید بر استفاده نیروی هوایی پاکستان از جوانان بومی گفت: برای تعمیر جنگنده هایی که در حادثه تروریستی پایگاه هوایی کامره آسیب دیدند، کشورهای غربی ۲۸۷ میلیون دلار پول مطالبه کردند، ولی جوانان نیروی هوایی پاکستان با صرف تن‌ها ۲۵ میلیون دلار آن‌ها را به صورت کامل تعمیر و راه اندازی کردند.

سهیل امان با حساس خواندن اوضاع منطقه، اظهار داشت: کشور‌ها باید با تکیه بر ظرفیت‌های خود به صورت جدی علیه تروریسم اقدام کنند تا بتوانند امنیت و آسایش را به مردم خود هدیه کنند.

لازم به ذکر است که تنش‌ها میان اسلام آباد- واشنگتن پس از اتهامات ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به پاکستان هنگام اعلام استراتژی خود برای افغانستان و کشورهای جنوب آسیا آغاز شده و طی ماه‌های اخیر شدت گرفته است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه