فرمانده لشکر عملیاتی 16 سپاه قدس گیلان:

جمهوری اسلامی امروز در اوج قدرت خود قرار دارد

فرمانده لشگر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان گفت: جمهوری اسلامی ایران با رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب و دشمن‌شناسی معظم له در اوج قدرت خود قرار دارد.

جمهوری اسلامی امروز در اوج قدرت خود قرار دارد

به گزارشش ۸دی، سردار سرتیپ دوم محمدعلی حق‌بین عصر امروز در آیین تکریم و تجلیل از یادگاران شهدای مدافع حرم شهرستان رشت با بیان اینکه همه اتفاق خوبی که باید برای کشور و اسلام رقم می‌خورد، در سوریه و عراق رقم خورده است، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران با رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب و دشمن‌شناسی معظم له در اوج قدرت خود قرار دارد.

وی افزود: اقتداری را که در سایه نظام جمهوری اسلامی ایران حاکم شده مرهون خون شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم است.

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ سپاه قدس گیلان با اشاره به واهمه دشمن از رزمندگان اسلام، گفت: امروز به همت خون شهدا و رزمندگان اسلام دشمن کیلومترها از خاک ایران دور شده است.

حق بین با اشاره به تهدیدات پیوسته دشمن علیه ایران و اسلام گفت: نباید منتظر ماند تا دید ارزش جان‌فشانی شهدا چه بوده بلکه همین‌که دشمن بیش از دو هزار کیلومتر دورتر از خاک ایران حضور دارد نتیجه خون شهدای مدافع حرم است.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی و محور مقاومت زمانی که فاتحه دمشق خوانده‌ شده بود، به منطقه اعزام شد، گفت: رهبر معظم انقلاب در شرایطی که کل کشور سوریه از بین رفته بود با سربازانی که همچنان در منطقه حضور دارند، جنگ سوریه و عراق را مدیریت کردند.

فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه اجر و مزد شهدای مدافع حرم دو برابر اجر خون شهدای شلمچه و مناطق عملیاتی است، ادامه داد: باید با اطمینان اعلام کرد که موفقیت جبهه مقاومت تنها با مدیریت امام زمان(عج) بود و باعث شد ما جرئت کنیم و در مقابل آن‌ها بایستیم تا شاید زمینه ظهور حضرتش را فراهم کنیم.

حق‌بین با تاکید بر اینکه نباید با محاسبات جبری موفقیت‌های سوریه را توصیف کرد، افزود: در جبهه‌های حق علیه باطل مشاهده می‌کردیم که گلوله‌هایی از بین سه نفر عبور می‌کرد اما یک نفر شهید می‌شد که این نوع مردن بیانگر راحت شهید شدن نیست.

وی با بیان اینکه داعش قدرتی بسیار عظیم بود گفت: قدرت داعش برابری با تمام نیروی‌های نظامی عربی می‌کرد اما با مدیریت صحیح و جان‌فشانی‌های بی‌حدوحساب زمین‌گیر شدند.

فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان با اشاره به فرمایش امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه نباید گذر زمان موجب سردی ما نسبت به خانواده‌های شهدا شود، گفت: همسر شهید مدافع حرمی در استان گیلان داشتیم که پس از یک ماه بیماری و بستری در بیمارستان یک مسئول سراغش نرفت و نباید وضعیت ایثارگران و خانواده‌های آن‌ها به این شیوه رها شود.

حق‌بین با اعلام اینکه سه هزار نیروی آموزش‌دیده و آب‌دیده در استان داریم که آماده رزم هستند، گفت: از ۲۲ قدرت جهان بسیاری از آن‌ها از بین رفته و اکنون در هر جای دنیا نیاز به نیروهای فدایی شود حداقل بیش از سه هزار نیروی فعال آموزش‌دیده می‌تواند برای مقابله با کفر و تکفیر اعزام شود.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه