نماینده مردم رشت در گفت‌وگو با 8دی مطرح کرد؛

بیان مباحث تفرقه‌آمیز در رابطه با زلزله‌زدگان کرمانشاه ممنوع/ مولوی عبدالحمید از فرهنگ غنی مردم کرد بی‌اطلاع است

نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به بی‌اطلاعی مولوی عبدالحمید از فرهنگ غنی مردم کردنشین کشور گفت: همه باید در زمانی که مردم گرفتار زلزله شده‌اند کمک کنند و از مباحث و حرف‌های تفرقه‌آمیز جدا خودداری کنند.

بیان مباحث تفرقه‌آمیز در رابطه با زلزله‌زدگان کرمانشاه ممنوع/ مولوی عبدالحمید از فرهنگ غنی مردم کرد بی‌اطلاع است

جبار کوچکی‌نژاد شامگاه سه شنبه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ۸دی در رشت، در واکنش به اظهارات مولوی عبدالحمید، امام‌جمعه اهل سنت زاهدان مبنی بر اینکه زلزله اخیر ناشی از گناه مردم کرمانشاه و توبه نکردن آن‌ها بوده، اظهار کرد: مولوی عبدالحمید در زاهدان هست و شاید اطلاعات دقیقی از مردم کرد و فرهنگ غالب در غرب کشور نداشته باشد.

وی مردم کرد را افرادی مومن و خون گرم برشمرد و افزود: مردم غرب کشور از فرهنگ غنی برخوردار هستند و در مقابل تهدیدات ملی و منطقه‌ای بسیار صبورانه و هوشمندانه عمل می‌کنند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نباید حادثه زلزله را به گناه کردن عده‌ای خاص از جماعت منطقه‌ای نسبت داد، گفت: اگر زلزله در سرپل ذهاب به خاطر گناه کردن مردم و توبه نکردن آن‌ها بوده، پس چرا مردم گیلان غرب و قصر شیرین دچار زلزله شدند؟

نائب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در حادثه زلزله اخیر هم مردم کرد و هم مردم لر گرفتار زمین‌لرزه شده‌اند، خاطرنشان کرد: همه باید درزمانی که مردم گرفتار زلزله شده‌اند کمک کنند و از مباحث و حرف‌های تفرقه‌آمیز جدا خودداری کنند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه