کمک‌های مردمی گیلان برای زلزله‌زدگان ادامه دارد / ارسال ۳۲ کامیون کمک‌های مردمی سپاه گیلان برای کرمانشاه / تصاویر

روند ارسال کمک های استان به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه عصر روز گذشته و صبح امروز ادامه داشت.

کمک‌های مردمی گیلان برای زلزله‌زدگان ادامه دارد / ارسال ۳۲ کامیون کمک‌های مردمی سپاه گیلان برای کرمانشاه / تصاویر

به گزارش ۸دی، روند ارسال کمک‌های مردمی استان گیلان به مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه عصر روز گذشته و صبح امروز ادامه داشت و محموله های مختلفی از اقلام مورد نیز زلزله‌زدگان از شهرستان های مختلف بارگیری و ارسال شد:

معاون آماد و پشتیبانی سپاه قدس گیلان صبح امروز در گفتگو با خبرنگار ۸دی درباره کمک های مردمی ارسال شده به سوی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه اظهار داشت: تا صبح امروز ۳۲ دستگاه کامیون حامل اقلام کمکی مردم به سوی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه ارسال شده است.

کاظم ابوطالبی افزود: این کامیون‌ها ۲۸۱۳ تخته پتو؛ ۲۳۳۳۸ باکس آب معدنی، ۱۰ دستگاه بخاری؛ ۱۱۱۴ مترمربغ موکت و فرش، ۵۲ دستگاه چادر؛ ۴۱۱۸۰ بسته مواد غذایی شامل کنسرو، بیسکوییت و … ۵۵۰۶ دست پوشاک و ۱۹۴۱ قلم لوازم بهداشتی را به آسیب‌دیدگان از زلزله رساندند.

ارسال ۶ کامیون کمک مردم سنگر و کوچصفهان برای مناطق زلزله زده

به گزارش ۸دی، شش کامیون شامل پتو البسه مناسب کنسرو مواد غذایی، چراغ های گرمایشی و لوازم بهداشتی و شوینده توسط مردم بخش های سنگر و کوچصفهان به مناطق زلزله زده کرمانشاه ارسال شد. این اجناس که توسط سپاه ناحیه سلمان شهرستان رشت جمع آوری شده بود امروز به سمت شهرهای زلزله زده ارسال شد تا پیام همدردی مردم سنگر و کوچصفهان را به این عزیزان تقدیم کند.

(گزارش از محمد درخشان)

 

ارسال محموله کمک‌های کارکنان نیروی انتظامی تالش به مردم زلزله‌زده کرمانشاه

کارکنان نیروی انتظامی تالش در حرکتی خودجوش اقدام به جمع‌آوری کمک‌ها و اقلام ضروری از قبیل برنج، پتو، آب معدنی، کنسرو، لباس گرم و… برای مردم زلزله‌زده کرمانشاه کردند.

به گزارش ۸دی به نقل از مریان خبر، کارکنان نیروی انتظامی تالش در حرکتی خودجوش اقدام به جمع‌آوری کمک‌ها و اقلام ضروری از قبیل برنج،  پتو، آب معدنی، کنسرو، لباس گرم و… برای مردم زلزله‌زده کرمانشاه کردند.

photo_۲۰۱۷-۱۱-۱۶_۱۵-۰۲-۲۳

photo_۲۰۱۷-۱۱-۱۸_۱۲-۵۸-۰۲

photo_۲۰۱۷-۱۱-۱۸_۱۲-۵۸-۰۷

 

ارسال ۱۰ دستگاه کامیون و کامیونت حامل کمک‌های مردم ماسال برای زلزله زدگان سرپلذهاب

همچنین به گزارش ۸دی به نقل از ماسال نیوز، ۱۰ دستگاه کامیون و کامیونت حامل کمک‌های مردم شهرستان ماسال به مناطق زلزله‌زده صبح امروز با حضور فرماندار و مسئولین این شهرستان به مقصد کرمانشاه حرکت کردند.

محمود قاسم‌نژاد فرماندار ماسال در مراسم بدرقه این کاروان اظهار داشت: این کمک ها شامل آب معدنی، پتو، چادر مسافرتی، مواد غذایی، لوازم التحریر و لوازم بهداشتی به ارزش ۷۰۰ میلیون ریال به مناطق زلزله زده اعزام می‌شود.

 

ایده جالب سنگری‌ها برای کمک به زلزله‌زده‌گان

در بخش سنگر شهرستان رشت روی هر وسیله یا مواد غذایی‌ای اهدایی از سوی مردم متنی حاوی پیام یا نوشتاری برای عزیزان زلزله زده نوشته شد.

به گفته مبتکران این طرح، هموطنان زلزله‌زده در استان کرمانشاه سوای نیازهای جسمانی نیازهای روحی هم دارند که باید مورد توجه قرار گیرد و حمایت مردم در مقام یک جمله می‌تواند روحیه‌ی آن‌ها را حفظ کند.

آن‌ها این طرح خود را برگرفته از پیام‌های مردم بر روی بسته‌های ارسالی‌شان در دفاع مقدس می دانند:

این خبر تکمیل می شود …

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه