بازگشت هافبک جوان استقلال به ترکیب ثابت

امید نورافکن بعد از هفته‌ها دوری از ترکیب ثابت استقلال، این شانس را دارد تا در مشهد بار دیگر در جمع مردان اصلی این تیم قرار بگیرد.

بازگشت هافبک جوان استقلال به ترکیب ثابت

به گزارش ۸دی به نقل از مشرق، امید نورافکن هافبک جوان و ملی پوش آبی پوشان فصل گذشته تبدیل به یکی از بازیکنان اصلی و حتی ستاره‌های تیم استقلال شد و تصور کردن ترکیب ثابت این تیم بدون این بازیکن میسر نبود. زوج تشکیل شده از نورافکن و ابراهیمی موسوم به «امیدهای استقلال» در اغلب بازی‌های این تیم به خصوص در نیم فصل دوم از عوامل برتری این تیم نسبت به حریفان بود.

نورافکن علیرغم این که حتی به اردوی تیم ملی بزرگسالان کشور هم دعوت شد اما جایگاه ثابتش در ترکیب آبی پوشان را از دست داد و در این فصل کمتر بعنوان بازیکن ثابت به کار گرفته شد.

آبی پوشان در حالی به ایستگاه دوازدهم از لیگ برتر می‌رسند که فرشید باقری یکی از هافبک‌های میانی این تیم که در اغلب دیدارهای این فصل در ترکیب ثابت قرار داشت را به دلیل محرومیت در اختیار ندارند. این اتفاق برای داریوش شجاعیان هم به نوعی دیگر تکرار شد تا در مشهد تا حدودی از ترافیک خط میانی این تیم کاسته شود.

این باعث می‌شود تا امید نورافکن از شانس قابل ملاحظه‌ای برای حضور در ترکیب ثابت استقلال برخوردار شود. در صورتی که این اتفاق بیفتد، بعد از مدتهای نسبتا زیاد بار دیگر زوج امید نوارفکن و امید ابراهیمی در قلب خط میانی آبی پوشان شکل خواهد گرفت.

آبی پوشان در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر میهمان تیم سیاه جامگان هستند و این دیدار از ساعت ۱۴:۴۵ روز دوشنبه ۲۹ آبان ماه در مشهد انجام می‌شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه