۱۱هزار نفر زیر پوشش حمایت‌های کمیته امداد آستانه‌اشرفیه هستند

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان آستانه‌اشرفیه گفت: بیش از ۱۱ هزار نفر زیر پوشش حمایت‌های کمیته امداد این شهرستان قرار دارند.

۱۱هزار نفر زیر پوشش حمایت‌های کمیته امداد آستانه‌اشرفیه هستند

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از تسنیم، فریدون زراعتی با اشاره به افزایش بیش از ۵۰ درصدی کمک‌های مردمی به نیازمندان نسبت به سال گذشته، اظهار کرد: مردم این شهرستان از ابتدای سال جاری بیش از سه میلیارد ریال به نیازمندان کمک کرده‌اند.

وی افزود: از این میزان کمک، حامیان نیکوکار طرح اکرام ایتام در شهرستان آستانه‌اشرفیه، یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال به کمیته امداد کمک کردند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان آستانه‌اشرفیه، با اشاره به طرح اکرام ایتام در این شهرستان، خاطرنشان کرد: یک هزار و ۷۹ نفر از حامیان طرح اکرام ایتام شهرستان آستانه‌اشرفیه، تعداد ۲۸۱ یتیم تحت حمایت کمیته امداد امام‌خمینی(ره) را سرپرستی می‌کنند.

زراعتی به هزینه ۶۰۰ میلیون ریالی کمیته امداد امام‌خمینی(ره) شهرستان آستانه‌اشرفیه در بخش فرهنگی اشاره کرد و افزود: فراهم آوردن تسهیلات و امکانات‎ لازم برای‎ ادامه تحصیل دانش‌آموزان‌، طلاب و دانشجویان، برگزاری اردوهای تربیتی و آموزشی ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان‌، برگزاری اردوهای زیارتی مشهد مقدس‌، تلاش و کوشش در جهت رشد و اعتلای فرهنگ اصیل اسلامی در بین خانواده‌های مورد حمایت با برگزاری کلاسهای آموزشی‌، آموزش مکاتبه‌ای‌، انجام کارهای هنری‌، برگزاری مراسم و مجالس مختلف و غیره از جمله کارهای فرهنگی کمیته امداد است.

وی با اشاره به فعالیت واحد بهداشت کمیته امداد امام‌خمینی(ره)، گفت: از ابتدای امسال کمیته امداد شهرستان آستانه‌اشرفیه بیش از سه میلیارد و ۷۲۴ میلیون ریال در بخش بهداشت و درمان برای خانواده‌های زیر پوشش خود هزینه کرده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان آستانه‌اشرفیه گفت: پرداخت هزینه‌های بیمه‌های اجتماعی زنان سرپرست خانوار، هزینه‌های درمان و بستری، برگزاری کلاس‌های بهداشتی و آموزشی، فرانشیز ویزیت و دارو برای بیماران خاص و غیره از جمله هزینه‌های انجام‌گرفته از سوی واحد بهداشت و درمان رئیس کمیته امداد امام‌خمینی(ره) این شهرستان است.

زراعتی با بیان اینکه جلسه‌ای به مناسبت نزدیک شدن روز نیکوکاری در کمیته امداد شهرستان آستانه‌اشرفیه برگزار شد، گفت: به مناسبت نزدیک شدن به ۱۴ اسفند سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) و آغاز جشن بزرگ نیکوکاری جلسه‌ای با عنوان همت بلند خیرین با حضور کارشناسان این کمیته برگزار شد.

وی گفت: جشن نیکوکاری در روزهای ۱۴، ۱۵ و ۱۶ اسفند با هدف توانمندسازی خانواده‌ها برگزار می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان آستانه‌اشرفیه افزود: اکنون بیش از ۱۱ هزار نفر زیر پوشش حمایت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان آستانه‌اشرفیه قرار دارند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه