گیلانی ها و آرزویی که به رویا پیوست؛

تکمیل راه آهن گیلان ایستگاه آخر ندارد؟/ کوچکی نژاد: وعده های نوبخت را قبلا خیلی ها داده اند

نوبخت در حالی معتقد است که قطار رشت در دی ماه جاری به بهره برداری می رسد که پیش تر از این وعده های تکمیل بارها شنیده شده است.

تکمیل راه آهن گیلان ایستگاه آخر ندارد؟/ کوچکی نژاد: وعده های نوبخت را قبلا خیلی ها داده اند

به گزارش ۸دی، به نقل از «دیارباران»، محمدباقر نوبخت اخیرا با اشاره به وضعیت راه آهن گیلان گفته است «انتظار داریم قطار تا دی ماه به رشت برسد و انزلی و آستارا نیز به‌سرعت به راه‌آهن متصل شود».

این در حالی است که وعده های تکمیل این پروژه مهم استان بارها و بارها از سوی مسئولان شنیده است و در آخرین اظهار نظر تکمیل آن به شهریور ماه سال جاری موکول شده بود.

** تکمیل پروژه راه آهن بیش از یک سال طول می کشد

جبار کوچکی نژاد در گفت و گو با خبرنگار «دیارباران» در واکنش به صحبت ها و وعده های دولت در تکمیل پروژه های ملی استان مانند راه آهن گیلان، اظهار کرد: راه آهن قزوین _ رشت و ۱۱کیلومتر باقیمانده از آزاد راه تهران _ رشت پروژه های ملی استان هستند.

وی با اشاره به اینکه هنوز این پروژه ها نیمه کاره هستند، تصریح کرد: دولت برای تکمیل این پروژه ها با کمبود منابع مواجه است و تکمیل این پروژه ها بیش از یک سال طول می کشد.

** وعده های نوبخت را خیلی های دیگر مانند استانداران گذشته داده اند

نماینده مردم رشت در مجلس گفت: آقای نوبخت قول هایی دادند که تا آذر ماه یا دی ماه مردم صوت قطار را می شنوند اما وعده های الان نوبخت را خیلی های دیگر مانند استانداران گذشته داده اند و بعید می دانم این پروژه در این مدت افتتاح شوند.

کوچکی نژاد با اشاره به اینکه اگر این پروژه ها ۲۲بهمن و هفته دولت سال ۹۷ هم افتتاح شود بازهم خوب است، اظهار کرد: با تأمین اعتبارات این پروژه ها تکمیل می شوند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه