حمیدرضا دنیادیده
شهردار رشت:

مدیریت شهری داشبرد نظام است/ اگر شهر درست مدیریت شود سطح رضایتمندی مردم از مجموعه نظام بیشتر می شود

شهردار رشت گفت: اگر مدیریت شهری درست و صحیح انجام شود سطح رضایتمندی مردم از مجموعه نظام بیشتر می شود.

مدیریت شهری داشبرد نظام است/ اگر شهر درست مدیریت شود سطح رضایتمندی مردم از مجموعه نظام بیشتر می شود

مسعود نصرتی امروز در نشست امضاء تفاهم نامه پیرامون برگزاری دوره های خبرنگاری و آموزش شهروند خبرنگار رشت به ظرفیت رسانه ها در تعامل شهری اشاره داشت و اظهار کرد: با وجود رسانه های وابسته به بسیج و سپاه امیدواریم بتوانیم اموری که مربوط به تعامل با شهروندان است را به پیش ببریم.

وی با بیان اینکه رسانه های ارزشی می تواند شرایطی را برای مدیریت امن شهری ایجاد کند، افزود: نیازمندیم بعد تخصصی و گفتمان حوزه شهری را تقویت کنیم.

شهردار رشت با بیان اینکه اکثر اطلاع رسانی ها محتوای تخصصی را انتقال نمی دهد، گفت: انتظار داریم با ویژگی هایی که در حوزه رسانه و به خصوص بسیج رسانه وجود دارد خلاء های گذشته پر شده و با تخصصی کردن مطالب انتقال مفاهیم راحت تر صورت بگیرد.

نصرتی با بیان اینکه مسائل در شهر در یک حوزه فوق تخصصی ارائه می شود، بیان کرد: همه ی شهروندان باید بدانند که در حوزه شهری چه حقوق هایی را دارند و باید مطالبه داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه حوزه مدیریت شهری داشبرد نظام است و باید در تفاهم نامه بر آن تاکید شود، گفت: اگر مدیریت شهری درست و صحیح انجام شود سطح رضایتمندی مردم از مجموعه نظام بیشتر می شود، چون مردم از خدمات شهوندی به صورت روزانه استفاده می کنند.

شهردار کلانشهر رشت با تاکید بر اینکه باید اساتید بکار گیری شده در این تفاهم باید کاملا ارزشی و آشنا به حقوق سکونت در اسلام باشد، مطرح کرد: حقوقی که در شهرهای اسلامی با سایر شهر های غربی رعایت می شود متفاوت است و باید با محوریت اسلامی و حقوق سکونت اسلامی تاکید شود.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه