معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان:

اگر شهدای مدافع حرم نبودند، باید در همدان با داعش مبارزه می‌کردیم

معاون هماهنگ کننده سپاه استان گیلان گفت: اگر شهدای مدافع حرم رفتن را برای دفع دشمن، در خارج از مرزها انتخاب نمی‌کردند، امروز باید در همدان با داعش مبارزه کنیم.

اگر شهدای مدافع حرم نبودند، باید در همدان با داعش مبارزه می‌کردیم

به گزارش خبرنگار هشت دی، سرهنگ پاسدار عباس بایرامی در دومین یادواره عقلیه النسا ویژه‌برنامه شهدای مدافع حرم استان گیلان ویژه بانوان که در سالن شهدای ناجای گیلان در رشت برگزار شد  ضمن گرامیداشت مقام شامخ شهدای مدافع حرم و تجلیل از صبر و عزت خانواده‌های معظمشان اظهار داشت: قابل تامل است که  برخی‌ها با شعار سکولاری، اعتقادی به دین نداشته، و  خود را نخبه می‌خوانند.

وی شهدا را الگوی آشکار جامعه عنوان کرد و افزود: برخی‌ها آشکارا با دشمنان این مرز و بوم اظهار دوستی می‌کنند و گروهی دیگر علی‌رغم اینکه نام شهدا را بر زبان جاری کرده‌اند، در عمل، برعکس راه شهدای گرانقدر ایران اسلامی رفتار می‌کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان گیلان  با بیان اینکه این رفتار  دوگانه قابل تامل است، گفت: اگر شهدای مدافع حرم، دست از زندگی خوب و مطلوب خود نمی‌کشیدند و رفتن را  برای دفع دشمن، در خارج از مرزها انتخاب نمی‌کردند، امروز مجبور بودیم در همدان با داعش مبارزه کنیم.

بایرامی با اشاره به بیانات سخیف رئیس جمهور آمریکا  علیه سپاه و ایران اسلامی اظهار کرد: ترامپ با ادبیات گاوچران‌های آمریکایی جملاتی را گفت که  پس از  اتقلاب تاکنون شاهد چنین ادبیاتی از دشمنان نظام نبوده‌ایم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس استان گیلان ریس جمهور آمریکا را  مستاصل شده عنوان کرد و افزود: ترامپ با رفتار و گفتار خود، سند این ادعا شده است.

بایرامی شهدا را افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و تأکید: باید قدر و منزلت شهدای ایران اسلامی را بدانیم، زیرا که رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های این عزیزان چشم جهانیان را خیره کرده است.

وی شهدای مدافع حرم را وارثان  شهدای دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: همانگونه که بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تاکید داشتند، انقلاب اسلامی ایران، فتح فلسطین را به دنبال دارد.

بایرامی با تاکید بر اینکه عملکرد امروز ما باید زینب‌گونه باشد، گفت: نهضت سید و سالار شهیدان با حماسه‌آفرینی حضرت  زینب(س) پا برجا ماند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه