امام‌جمعه رودسر در گفت‌وگو با 8دی:

سپاه استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا را به چالش کشیده/ نظام سلطه حق دارد از دست ایران عصبانی باشد

امام‌جمعه شهرستان رودسر با اشاره به اینکه سپاه استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا را به چالش کشیده، گفت: نظام سلطه حق دارد از دست ایران عصبانی باشد.

سپاه استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا را به چالش کشیده/ نظام سلطه حق دارد از دست ایران عصبانی باشد

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تقی روحانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ۸دی در واکنش به سخنان پوچ و بی‌منطق رئیس‌جمهور آمریکا اظهار کرد: نظام سلطه به رهبری آمریکا جهان خوار به‌شدت از فتح و پیروزی‌های جبهه مقاومت عصبانی است.

وی با اشاره به تلاش فراوان استکبار جهانی در جهت چالش کشیدن جبهه مقاومت و شکست از داعش افزود: استکبار جهانی تلاش کرد تا با غلبه داعش بر منطقه جمهوری اسلامی، ایران را از پای درآورد اما در هیچ‌کدام از اهداف خود موفق نشده است.

امام‌جمعه رودسر با اشاره به ناامن‌تر شدن اسرائیل گفت: پیروزهای مکرر در عراق و سوریه به گوش اسرائیل رسید و جمهوری اسلامی به‌صورت مقتدرانه در خلیج‌فارس و دریای عمان حاضر شد و همه این موارد بیانگر این است که استکبار جهانی از دست جبهه مقاومت عصبانی باشد.

روحانی بابیان اینکه با عصبانیت سخن گفتن نظام سلطه و استکبار جهانی طبیعی است، خاطرنشان کرد: برای کسی که با عصبانیت سخن می‌گوید جمهوری اسلامی اعتباری قائل نیست البته باید از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که باعث عصبانیت آمریکا شده است تقدیر و تشکر کرد.

وی بابیان اینکه سپاه استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا را به چالش کشیده، مطرح کرد: به چالش کشیده شدن آمریکا و نظام سلطه بیانگر اقتدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

امام‌جمعه رودسر بابیان اینکه آمریکا در تلاش بود تا با وحشیانه سخن گفتن قدرت خود را به رخ ایران بکشد، افزود: ملت ایران هیچ ترس و واهمه‌ای در طی چهل سال نداشته بلکه محکم‌تر در برابر نظام سلطه خواهد ایستاد.

روحانی با اشاره به اینکه آمریکا جغرافیای سیاسی ملت ایران را نیز به تمسخر گرفته، گفت: بیان کردن خلیج‌فارس به نام خلیج عربی توهین به ملت ایران است به‌نوعی بیانگر مغلوب شدن نظام سلطه در برابر مواضع ایران است.

وی همچنین در واکنش به حمایت شیوخ عربی از اظهارات ضد ایرانی ترامپ گفت: شیوخ عربی نوکران حلقه‌به‌گوش آمریکا هستند و به هیچ جا نخواهند رسید و روزبه‌روز پیروی در جهان از آن جبهه مقاومت خواهد بود.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه