بایدن تا سال ۲۰۲۴ زنده نمی‌ماند

رئیس‌جمهور سابق آمریکا با بیان اینکه «جو بایدن» از هر نظر بسیار ضعیف است، گفت که او به دلیل بی‌کفایتی، نمی‌تواند به بحران اوکراین خاتمه دهد.

بایدن تا سال ۲۰۲۴ زنده نمی‌ماند

به گزارش هشت‌دی «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق آمریکا در ادامه حملات لفظی و بدگویی درباره «جو بایدن» رئیس‌جمهور کنونی این کشور، مدعی شد او تا انتخابات ۲۰۲۴ زنده نمی‌ماند.

 ترامپ بامداد پنجشنبه در مصاحبه با «تاکر کارلسون» مجری سابق شبکه‌های سی‌ان‌ان و فاکس نیوز، با بیان اینکه بایدن از تمام جنبه‌های جسمی و روحی ضعیف شده، گفت: «فکر نمی‌کنم او تا آن زمان دوام بیاورد».

 وی در این باره توضیح داد: «به نظر من، او از نظر ذهنی ضعیف‌تر از بدنی است… وقتی راه می‌رود، نمی‌تواند پاهایش را از روی زمین بلند کند. در ساحل، نمی‌تواند صندلی آفتاب‌گیری را بلند کند. او حتی نمی‌تواند روی شن‌ها راه برود، آن‌قدرها هم سخت نیست».

 این تاجر و سیاستمدار آمریکایی در ادامه بار دیگر موضوع جنگ اوکراین و روسیه را وسط کشیده و تأکید کرد که رئیس‌جمهور کنونی آمریکا قادر به حل این بحران نخواهد بود.

 ترامپ در این باره اظهار داشت: «من فکر نمی‌کنم او (بایدن) بتواند این کار را (حل بحران اوکراین) انجام دهد؛ زیرا او بی‌کفایت است. ایالات متحده شدیداً در جنگ اوکراین درگیر شده است».

 وی با تکرار ادعای توانمندی خود برای پایان‌دادن به جنگ اوکراین، افزود: «وظیفه رئیس‌جمهور این است که کشور را از بحران اوکراین خارج کند، اما بایدن ترجیح می‌دهد در ساحل از او عکس بگیرند. اما من فوراً به این درگیری پایان می‌دهم و کار بسیار آسانی هم خواهد بود».

 رئیس‌جمهور سابق آمریکا پیش‌ازاین نیز گفته بود، در زمانی که واشنگتن باید تنش‌ها را با مسکو کاهش می‌داد، دموکرات‌ها با دروغ‌پردازی درباره ارتباط وی با روسیه جرقه جنگ نیابتی با این کشور را زدند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه