حمید دنیادیده
عضو هیئت‌علمی دانشگاه مالزی در گفتگو با 8دی:

ایران از تراز بالایی در علم و فناوری برخوردار است/ ایران در اجرای برنامه‌های بین‌المللی علمی بسیار توانمند است

عضو هیئت‌علمی دانشگاه مالزی با تاکید بر اینکه ایران از تراز بالایی در علم و فناوری برخوردار است گفت: اجلاس بین‌المللی پارک‌های علم و فناوری راهی برای استقلال علمی کشورهای اسلامی است.

ایران از تراز بالایی در علم و فناوری برخوردار است/ ایران در اجرای برنامه‌های بین‌المللی علمی بسیار توانمند است

زایدی ادم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ۸دی در حاشیه پنجمین اجلاس بین‌المللی و کارگاه آموزشی بین‌المللی شبکه پارک‌های علم و فناوری کشورهای اسلامی در رشت اظهار کرد: ایران درزمینهٔ های مدیریت و اجرای برنامه‌های بین‌المللی علمی بسیار توانمند است.

وی بابیان اینکه دومین بار است در این اجلاسیه شرکت می‌کند، افزود: حاصل برگزاری این نوع اجلاسیه ها بسیار در هم‌افزایی دانش و فناوری‌های منطقه‌ای و کشورهای اسلامی حائز اهمیت است.

عضو هیئت‌علمی دانشگاه یو پی ام مالزی گفت: راه‌های دستیابی کشورهای عضو این اجلاسیه به فناوری‌های روز برگزاری نشست‌های صمیمی این‌چنینی است و همه‌ی کشورهای حاضر بر این مسئله اذعان دارند.

ادم با تاکید بر استمرار نشست‌های بین‌المللی در ایران گفت: ایران با توجه به اینکه از تراز بالایی در علوم و فنون برخوردار هست میزبانی خوب برای برگزاری نشست‌های بین‌المللی هست.

وی نتایج حاصله از این اجلاسیه ها را راهی برای استقلال علمی کشورهای اسلامی در علوم و فنون برشمرد و گفت: باید با تقویت محتوای آموزش و مباحث مطروحه در آن سطح کیفی این اجلاسیه ها افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه