نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی:

نیروهای آزاد در مدارس غیردولتی منتظر خبرهای خوش باشند

نماینده مردم رشت گفت: این دانشگاه نتوانسته ۲۰ درصد از ظرفیت آموزش‌وپرورش را تأمین کند و آموزش‌وپرورش به‌شدت نیازمند جذب نیروهای بیرون از دانشگاه فرهنگیان است.

نیروهای آزاد در مدارس غیردولتی منتظر خبرهای خوش باشند

به گزارش ۸دی، جبار کوچکی نژاد  امروز در گفتگو با خبرگزاری فارس در رشت  با اشاره به  اینکه ما در مدارس غیردولتی همکارانی داریم که از تجارب  خوب و تخصصی در آموزش دانش آموزان برخوردار  هستند اظهار کرد: ما قانون مدارس غیردولتی را در مجلس تصویب کردیم تا مجلس حمایتی ویژه از این همکاران، در خصوص بیمه،  حداقل حقوق و ثبات شغلی آن‌ها داشته باشد که متأسفانه هنوز این قانون اجرایی نشده است.

وی بابیان اینکه آموزش‌وپرورش باید نیروهای پیش‌دبستانی و  خرید خدمت   خود را سروسامان دهد، تأکید کرد: ما  برای تحقق اجرای قانون حمایت از  همکاران مدارس غیردولتی  پیگیر بوده و امیدواریم دولت نیز برای حل این مسئله  مساعدت نماید.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه ما در مجلس پیگیری بیمه، حداقل دستمزد، ثبات شغلی و همچنین امتیاز برای شرکت در آزمون را برای همکاران مدارس غیردولتی  در دستور کار داریم تصریح کرد: درصدد ایجاد شرایطی هستیم  که زین پس  آموزش‌وپرورش  برای جذب نیرو و بهره‌مندی از نیروهای مدارس غیردولتی که دارای سابقه تدریس بوده  و مراحل گزینش را گذرانیده‌اند در آزمون استخدامی، ضریب امتیازی برای آن‌ها در نظر بگیرند.

کوچکی نژاد بابیان اینکه دانشگاه فرهنگیان  نمی‌تواند همه نیاز آموزش‌وپرورش به نیروی انسانی را تأمین کند گفت:  این دانشگاه نتوانسته ۲۰ درصد از ظرفیت آموزش‌وپرورش را تأمین کند  لذا  گفتنی است، آموزش‌وپرورش به‌شدت نیازمند جذب نیروهای بیرون از  دانشگاه  فرهنگیان است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نیروهای آزاد شاغل در مدارس غیردولتی منتظر خبرهای خوش باشند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه