روز گذشته صورت گرفت؛

فراخوانی ۲۴ساعته گردان بیت المقدس کلاچای / تصاویر

فراخوانی ۲۴ ساعته گردان ۲۱۷ بیت المقدس شهدای گمنام کلاچای روز گذشته با حضور بسیجیان و فرماندهان پایگاه ها در این شهر برگزار شد.

فراخوانی ۲۴ساعته گردان بیت المقدس کلاچای / تصاویر

به گزارش ۸دی، سرگرد ارسلان جعفری فرمانده حوزه شهید مدنی کلاچای در گفتگو با خبرنگاران هدف از این فراخوان را حفظ انسجام وسازماندهی بسیجیان حوزه شهید مدنی کلاچای عنوان کرد و اظهار داشت: نمایش حضور قدرت و تجمع بسیجیان در منطقه جهت بکار گیری آنها در مواقع نیاز و ضروری و تقدر از ۵ فرمانده نمونه پایگاه مقامت  بسیج و تقدیر از دو مدافع حرم که در دو مرحله در مناطق عملیاتی برون مرزی شرکت کردند که بعنوان بسیجیان شاخص در پایگاه ها فعالیت دارند از دیگر اهداف این فراخوان بود.

وی افزود: دو پایگاه شهری و سه پایگاه روستایی و دو مدافع حرم با حضور فرماندهی سپاه، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه رودسر و شورای شهر و رئیس آموزش و پروش در این فراخوان مورد نجلیل قرار گرفتند.

جعفری ادامه داد: پرویز موسی پور، پنجعلی پنجعلی زاده، سید کریم سید آقایی، منصور صفرزاده، سیدهادی سیدی ۵ فرمانده پایگاه نمونه بخش کلاچای و مدافعان حرم آقایان سلمان اسماعیلی و فیروز امیریان افرادی بودند که با حضور مسئولان مورد تجلیل قرار گرفتند.

فرمانده حوزه شهید مدنی کلاچای در پایان از تمامی بسیجیان حاضر در این فرخوان تقدیر و تشکر کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه