با 11 رأی اعضاء شورا:

مسعود نصرتی شهردار رشت شد

مسعود نصرتی امروز (دوشنبه) در هفتمین جلسه شورای اسلامی رشت، با ۱۱ رأی اعضا، به عنوان شهردار این شهر انتخاب شد.

مسعود نصرتی شهردار رشت شد

به گزارش ۸دی، اعضای شورای اسلامی رشت در هفمین جلسه این شورا که صبح امروز برگزار شد مسعود نصرتی را از بین ۲ نامزد نهایی منتخب برای تصدی پست شهرداری این شهر، انتخاب و معرفی کردند. قبل آغاز به کار جلسه امروز، محمد زالفی، مهدی فرشاد فقیه و مسعود کاظمی از نامزدی خود برای مسئولیت شهرداری رشت انصراف داده بودند.
پیشتر و در چهارمین جلسه شورای اسلامی رشت که چهارشنبه هفته گذشته برگزار شد؛ با رای اعضا، پنج نامزد به نام های مسعود نصرتی، مسعود کاظمی، مسعود اسلامی، محمد زالفی و مهدی فرشاد فقیه برای انتخاب نهایی به دست گرفتن سکان مدیریت این کلانشهر، انتخاب شده بودند.
این تعداد از بین ۲۲ نفر از نامزدهای به دست گرفتن کرسی شهرداری این کلانشهر که برنامه هایشان را برای اعضای شورای اسلامی رشت ارائه داده بودند، انتخاب شدند که طی دو روز گذشته (شنبه و یکشنبه) در جریان برگزاری پنجمین و ششمین جلسه شورا، با حضور در صحن، به بیان برنامه های خود پرداختند که در نهایت پس از جمع بندی اعضا، یک نفر با رای اکثریت، شهردار رشت شد.

مسعود نصرتی در سال ۱۳۴۷ در قزوین متولد شد و دارای تحصیلات دکترای شهرسازی با گرایش جغرافیا و برنامه‌ریزی شهری می باشد و پیش از این شهردار قزوین بود.

وی همچنین از سال ۱۳۹۲ تاکنون رئیس مجمع جهانی شهرهای اسلامی است. عضویت در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین و عضویت در هیئت امنا و رئیس مجمع جهانی شهر اسلامی برنامه اسکان بشر سازمان ملل متحد از دیگر سوابق کاری شهردار جدید رشت است.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه