گزارش؛

مسکن مهری که برای اهالی رشت نامهربان شد / تصاویر

به راستی در شروع دومین دوره ریاست جمهوری آقای روحانی هنوز وقت آن نرسیده است پروژه دوره ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد با تمام تفاسیر و موافقان و مخالفانش به اتمام برسد.

مسکن مهری که برای اهالی رشت نامهربان شد / تصاویر

به گزارش ۸دی، در حالی که در خبرها از واگذاری ۲۴۰۴ واحد مسکن مهر در استان گیلان طی هفته دولت و با حضو قائم مقام وزیر راه و شهرسازی خبررسانی شده بود، به ظاهر سهم پروژه نیمه کاره مسکن مهر رشت ناچیز بوده است.

این در حالیست که متقاضیان زیادی در قالب تعاونی‌های مسکن مهر رشت سالهاست منتظر دریافت واحدهای خویش هستند.

و بعضا شرکتهای غیربومی مثل شرکت پارسابان تهران که در ابتدای پروژه با اشتهای وصف ناشدنی مسئولیت اجرای بلوکهای زیادی را بر عهده گرفت و در برخی تعاونی‌ها مثل ۲۳m9 با گذشت ۱۰ سال هنوز پروژه با سرعت پیشرفت میلی متری در حال خاک خوردن است، بطوری‌که ظاهر و باطن ساختمان به ویرانه های حلب‌آباد شباهت بیشتری دارد تا یک ساختمان نو ساز، بدیهی است حتی با تحویل این واحدها که سالیان زیادی بصورت نیمه تمام رها شده‌اند ساکنین همه روز شاهد مشکلات متعدد در تاسیسات آسیب دیده ساختمان باشند.

به راستی در شروع دومین دوره ریاست جمهوری آقای روحانی هنوز وقت آن نرسیده است پروژه دوره ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد با تمام تفاسیر و موافقان و مخالفانش به اتمام برسد. یا همچنان باید هر چه فریاد داریم بر سر محمود بزنیم.

به گفته یکی از متقاضیانی که سالهاست علی‌رغم پیگیرهای متعدد هنوز به نتیجه ایی نرسیده است، اداره مسکن و شهرسازی گیلان مسئولیتی را در قبال مسکن مهر رشت نمی‌پذیرد و توپ را به زمین ادارت دیگر از جمله اداره تعاون می‌اندازد و آنها نیز اقدام موثری صورت نمی‌دهند.

ولی همانطور که شاهد بودیم افتخار افتتاح و واگذاری مسکن مهر گیلان را آقای مهر آبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر و البته به صورت نمادین!!! در هفته دولت داشتند. (منبع خبر: سایت اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان)

آیا مسئولین ما فقط در افتتاح و بریدن روبانهای رنگارنگ مسئولیت دارند و مسئولیتی در قبال افراد بیشماری که سالهاست پشت نام مسکن مهر متضرر شده و تحت فشارهای مالی و روحی قرارگرفته ندارند.

در تعاونی نامبرده و موارد این چنینی که در مسکن مهر رشت بسیارند، متقاضیان نزدیک دو سال است اقساط ماهیانه واحدی را که هنوز تحویل نگرفته‌اند را پرداخت میکنند و حتی جریمه‌های میلیونی را بانک مسکن به حسابشان نوشته است … که خود حدیث مفصلی است.

به نظر می‌رسد مسئولین استانی به کل معضلات و مشکلات اهالی مسکن مهر را به فراموشی سپرده‌اند چرا که نه انتخابات مجلسی در پیش است و نا ریاست جمهوری …. و اقشار ضعیف جامعه که همیشه تنها بوده و هستند …

فیلم/ روحانی: تا پایان دولت ( دولت یازدهم ) مسکن مهر تکمیل می شود

 

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه