مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه مرکزی رشت در گفت‌وگو با 8دی:

بیشتر اعتبارات ساخت مسکن محرومین از هدایای رهبر معظم انقلاب است/ ۳۶ واحد مسکن محرومین در رشت به بهره‌برداری رسیده است

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه مرکزی رشت از بهره‌برداری ۳۶ واحد مسکن محرومین در رشت خبر داد و گفت: بیشتر اعتبارات ساخت مسکن محرومین از هدایای رهبر معظم انقلاب است.

بیشتر اعتبارات ساخت مسکن محرومین از هدایای رهبر معظم انقلاب است/ ۳۶ واحد مسکن محرومین در رشت به بهره‌برداری رسیده است

 

حبیب زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ۸دی در حاشیه افتتاح ۵ واحد مسکن محرومین در رشت اظهار داشت: ۴۸ واحد ساخت مسکن محرومین توسط بسیج سپاه ناحیه مرکزی شهرستان رشت از یک سال و نیم گذشته در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه امروز پنج واحد از مسکن محرومین در شهرستان رشت به بهره برداری رسیده است، افزود: تاکنون ۳۶ واحد مسکن محرومین ساخته و تحویل مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) شده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه مرکزی رشت در ادامه گفت: ۱۲ واحد از مجموع واحد های متعهد شده سپاه باقی مانده است که از ۵۰ تا ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در ساخت دارند.

حبیب زاده با اشره به اینکه اعتبارات ساخت مسکن محرومین بیشتر از هدایای مقام معظم رهبری است، بیان کرد: علاوه بر اعتباراتی که از سوی رهبر معظم انقلاب در این راستا صرف می شود مردم و خیرین نیز کمک هایی را برای احداث مسکن محرومین می کنند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه مرکزی ناحیه رشت خاطرنشان کرد: مسکن های ساخته شده مخصوص افراد بی سرپرست، بدسرپرست، افراد مسن و با کهولت سن و افرادی که تحت حمایت و پوشش کمیته امداد هستند می باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه