کوتاه نوشت؛

شکایت‌های پی در پی درد امروز خبرنگاران

منتقدم، اما تقدیر هم می‌کنم ولی مجیزه نویس مدیران نیز نیستم، تیز می‌نویسم و می‌دانم سخت پاسخ خواهم گرفت، اما رسیدن به حل مشکلات سختی های خود را دارد.

شکایت‌های پی در پی درد امروز خبرنگاران

به گزارش ۸دی،علی اصغر لطیفی فعال رسانه ای شهرستان رودبار به مناسبت روز خبرنگار در یادداشتی کوتاه نوشت:

می نویسم و می نویسم تا بتوانم مشکلی از دریای مشکلات را با انعکاس آن حل و فصل نمایم؛ سعی کرده‌ام بی‌وجدان نباشم، گرچند بی‌وجدان‌ها چنان در جامعه خبر رسوخ کرده‌اند که برخی مسئولین درد مردم را بخوبی درک نمی‌کنند، بقول گفتنی با مجیزه‌نویسی تاب نقد را از مسئولین گرفته‌اند.

منتقدم، اما تقدیر هم می‌کنم ولی مجیزه نویس مدیران نیز نیستم، تیز می‌نویسم و می‌دانم سخت پاسخ خواهم گرفت، اما رسیدن به حل مشکلات سختی های خود را دارد، بدرفتاریهای زیادی دیدم اما قلمم آهنین و نشکن است، خود را آماده هر نوع بدرفتاری کرده ام زیرا هدف دارم و آن چیزی جز انعکاس درد مردم نیست.

قصد درشت گویی ندارم، اما ۱۷ مرداد است و همین یک روز را باید از دردهای دنیای خبر بگویم، ما نیز درد داریم از نان گرفته تا درمان … اما درد اصلی مان نبود امنیت است، از ضرب و شتم خبرنگار گرفته تا انواع و اقسام شکایت و بدگویی بر علیه خبرنگار، بقول برخی منتقد که باشی می‌شوی مزدور و یک مشت بی عقل، اما مجیزه‌نویس که باشی می‌شوی عزیز تر از جان و خط‌ قرمز … درد نمی‌گذارد تا تمامش را بگویم … همین چند خط برای روزم بس است.

این روز را که یادآور رشادتهای شهدای رسانه است را به همکاران عزیزم تبریک می گویم.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه