۳۰۰۰ مشترک پرمصرف گیلانی در طرح “فهام” قرار می‌گیرند

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان با بیان اینکه در طرح فهام قرائت کنتور مشترکین پرمصرف از راه دور انجام می‌شود، گفت: برای ۳ هزار مشترک پرمصرف گیلانی طرح فهام اجرا می‌شود.

۳۰۰۰ مشترک پرمصرف گیلانی در طرح “فهام” قرار می‌گیرند

به گزارش ۸دی، محمد اسماعیل هنرمند پیش از ظهر امروز در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه در رشت اظهار داشت: فعالیت‌های بخش فروش و خدمات مشترکین شامل وصول مطالبات، کنتور بیمه مشترکین، تعرفه و بیمه مشترکین است.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان با اشاره به طرح “فهام” بیان داشت: طرح فهام طرحی بزرگ از جانب وزارت نیرو است که قرائت کنتور مشترکین پرمصرف را از راه دور انجام می‌دهد. این طرح در حال حاضر برای ۳ هزار مشترک گیلانی که دارای مصرف بالایی هستند در حال اجراست و درصددیم از این طریق خدمات رسانی به سایر مشترکین تسریع شود.

وی با اشاره به بخش بیمه مشترکین ابراز داشت: براساس قراردادی با شرکت بیمه مشترکینی که از این شبکه دچار خساراتی شوند می‌توانند خسارت خود را از شرکت بیمه دریافت کنند.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان درباره چگونگی مدیریت مصرف برق گفت: جهت مدیریت مصرف برق به‌ویژه در جهت کاهش مصرف در ساعات اوج مصرف قرادادهایی با آموزش و پرورش، صنایع و ادارات بسته شده است.

هنرمند با اشاره به عقد قرارداد طرح “به‌سامان” با آموزش و پرورش که شامل ۲۰ هزار نفر از دانش آموزان می‌شود بیان داشت: بر اساس این طرح کلیه دانش آموزان رده راهنمایی جهت مدیریت در مصرف برق آموزش می‌بینند.

وی درباره قرارداد طرح ذخیره عملیاتی وزارت نیرو با صنایع، ادارات و مراکز تجاری بزرگ در سطح استان گیلان ابراز داشت: در طرح ذخیره عملیاتی، وزارت نیرو اقدام به خرید خاموشی در زمان اوج مصرف در جهت کنترل بار مصرف می‌کند.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان بیان داشت: در صورتی‌که ادارات، صنایع و مراکز تجاری بزرگ حاضر شوند که در قراردادی برق خود را در زمان نیاز وزارت نیرو و اوج مصرف خاموش کنند پاداش دریافت می‌کنند. در این طرح مراکز مذکور در طول فصل تابستان به‌حالت آماده باش قرار می‌گیرند و چه قطع بشوند و چه نشوند پاداش خود را دریافت می‌کنند.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه