در جلسه امروز کمیسیون فرهنگی شورای رشت صورت گرفت؛

تجلیل از فرزندان دختر شهدای مدافع حرم / از ۲۷۰ خبرنگار فعال در حوزه شورا و شهرداری رشت تجلیل می‌شود

در جلسه امروز کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت از تعدادی فرزندان و خواهران شهدای مدافع حرم تجلیل شد.

تجلیل از فرزندان دختر شهدای مدافع حرم / از ۲۷۰ خبرنگار فعال در حوزه شورا و شهرداری رشت تجلیل می‌شود

به گزارش ۸دی، سید رضا موسوی روزان رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی رشت در جلسه این کمیسیون ضمن تبریک پیشاپیش به مناسبت میلاد امام رضا (ع) و روز خبرنگار اظهار داشت:خبرنگاران نقش موثری در اطلاع رسانی دارند.

وی با اشاره به دهه افزود: دهه کرامت با میلاد حضرت معصومه (س) آغاز و با ولادت امام رضا (ع) خاتمه می یابد.

روزان با بیان اینکه روز خبرنگار را در پیش رو داریم و از روابط عمومی شهرداری رشت تقاضا دارم برنامه های در نظر گرفته شده در این خصوص را اعلام کند.

در ادامه این جلسه مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت در خصوص برنامه‌های روز خبرنگار اظهار کرد: برگزاری جام شطرنج خبرنگاران از جمله برنامه های شهرداری رشت به مناسبت روز خبرنگار در سال جاری می باشد.

فاطمه قدیمی افزود: ما قصد داریم با ارتباط گیری بیشتر با هیئت های ورزشی از این به بعد شاهد برگزاری چنین برنامه هایی برای خبرنگاران باشیم.

وی تصریح کرد: تجلیل از دو پیشکسوت روزنامه نگار از جمله برنامه های روز خبرنگار است و مراسمی نیز در مجتمع خاتم الانبیا رشت به منظور تجلیل از زحمات آنان برگزار خواهد شد.

قدیمی گفت: در مراسم تجلیل امسال شهرداری و شورای رشت از خبرنگاران قرار است از هر رسانه یک نفر بعنوان خبرنگار به نمایندگی مورد تجلیل قرار بگیرد و پیش بینی می‌شود از حدود ۲۷۰ نفر خبرنگار فعال در حوزه شورا و شهرداری رشت تجلیل شود.

در ادامه جلسه مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر رشت اظهار کرد: هنوز تصمیم نهایی در خصوص برگزاری تجلیل روز خبرنگار انجام نشده است.

حسین مهدوی افزود: رئیس شورای اسلامی شهر رشت در خصوص برگزاری مراسم مشترک تجلیل از خبرنگاران شورا و شهرداری موافق بوده و امیدوارم مراسمی در شان زحمات این قشر پرتلاش برگزار شود.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت نیز در این جلسه اظهار کرد: موافق برگزاری جلسه مشترک تجلیل روز خبرنگار هستم.

محمد حسین واثق کارگرنیا افزود: برنامه های روز خبرنگار باید مناسب و در شان اصحاب رسانه باشد و از موازی کاریها خودداری شود.

به گزارش ۸دی، در پایان این جلسه مقرر شد برنامه های مربوط به روز خبرنگار آماده و به اطلاع اعضای کمیسیون فرهنگی برسد و سپس تصمیم نهایی در این زمینه گرفته شود.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه