رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر رشت:

وضعیت املاک تهاتری شهرداری رشت شفاف سازی شود/سیاست شورا حمایت از اقشار آسیب پذیر است

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر رشت گفت: تعداد ۷۹ صورتجلسه در خصوص تهاترهای انجام شده در شهرداری رشت از سالهای ۹۴ تابه امروز وجود دارد که باید در خصوص آنها شفاف سازی صورت بگیرد.

وضعیت املاک تهاتری شهرداری رشت شفاف سازی شود/سیاست شورا حمایت از اقشار آسیب پذیر است

به گزارش ۸دی،  سید امیرحسین علوی با اعلام این مطلب در جلسه کمیسیون برنامه و بودجه شورای رشت اظهار داشت: متاسفانه برای املاک تهاتر شده در شهرداری رشت هیچگونه برنامه ای وجود ندارد و این ضعف بزرگی است که باید برطرف شود.

وی افزود: در سال ۹۶ سه مورد تهاتر در شهرداری رشت انجام شده است و براساس مصوبه کمیسیون برنامه و بودجه شورای رشت هیچ کدام از املاک شهرداری رشت اعم از تهاتر شده یا املاک قدیمی بدون مصوبه شورا نباید جهت استفاده موقت در اختیار فرد یا افراد قرار داده شود.

علوی خواستار ارائه لیست بدهی های شهرداری مرکز و شهرداریهای مناطق رشت به کمیسیون برنامه و بودجه شورای رشت شد و تصریح کرد:  واحد مالی شهرداری رشت موظف است طراز مالی شهرداری رشت را آماده و به اطلاع اعضای کمیسیون برساند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر رشت با اعلام اینکه شهرداری در انجام تهاتر دقت لازم را داشته باشد گفت: به نظر می آید که بعضی از املاک تهاتری شرایط مناسبی ندارند و باید با دقت بیشتری اینکار انجام می شد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی رشت با اشاره به ضوابط تشویقی در حوزه ساخت و ساز افزود: سیاست شورا حمایت از اقشار آسیب پذیر در بخش ساخت و ساز می باشد.
علوی تصریح کرد: شورای رشت با تقسیط تخلفات ساختمانی سعی دارد با افرادی ‌که به لحاظ مالی در شرایط مناسبی به منظور پرداخت جرایم ساختمانی قرار ندارد مساعدت نماید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه