دیگر رسانه ها نوشتند؛

بلند پروازی مدیرکانال تلگرامی برای شهردار شدن در رودسر!

مدیر یک کانال تلگرامی که می خواهد شهردار رودسر شود.

بلند پروازی مدیرکانال تلگرامی برای شهردار شدن در رودسر!

به گزارش ۸دی به نقل از رودسریها، هرچه به پایان دوره چهارم  و آغاز دوره پنجم شورای اسلامی شهر نزدیک می شویم حرف و حدیث های زیادی برای تصدی شهردار شدن به گوش می رسد.

 

شهرداری رودسر نیز از این ماجرا مبرا نیست، شنیده ها حاکی از این است که مدیر یکی از کانال های تلگرامی که در انتخابات به افشای اطلاعات برخی کاندیداهای شورای شهر دست زده بود، مدعی شهردار شدن است و شروع به سنگ اندازی به سمت کاندیداهای شهرداری کرده است.

 

این آقای مدیر تلگرامی که هنوز اصولگرا یا اصلاح طلب بودنش برای این جناحین ثابت نشده ، توانست در دوران دولت تدبیر و امید رنگ اعتدال به خود بگیرد و در یک اقدام انتحاری منصبی برای خود دست و پا کند ولی مثل آنکه شورای مشورتی اصلاح طلبان (که هنوز از مجوزشان خبری در دست نیست) مخالف تکیه این فرد بر آن مسند هستند و جلسات خاصی و خصوصی بسیاری با فرماندار (شهرستان مذکور) داشته اند.

 

اما اندکی هم از خوش خدمتی های این مدیر تلگرامی بدانید هم خوب است؛ آقای … (اسمش محفوظ) برخی اوقات سنگ نماینده شهرستان در مجلس را بر سینه می زند و زمانی که بحث ماندش و تکیه بر مسند می شود در جناح مخالف نماینده شروع به توپ زدن می کند که مثالش می شود دیدار با دوستانش در ستاد انتخاباتی شهر محل زندگی اش. جدیدا هم شنیده شده است کانالی با عنوان حامی دولت راه انداخته است.

 

اگر اندکی دورتر از ماجرای ایام برویم ، فرد ، صاحب گروهی تلگرامی می شود تا شهردار شهر محل سکونت را عوض کند و خود جایگزین فرد گردد، ولی اتفاق جوری دیگر رقم میخورد و تصدی بر مسند یک اداره شیرین تر برایش می نشیند ، فردای مسئولیت، آقای …. که مدیریت گروه و کانال تلگرامی را در کارنامه دارد، گروهش را از تلگرام پاک می کند تا پایه های میز جدیدش را نلرزاند.

 

حال این مدیر گروه و کانال تلگرامی ، که بر مسند اداره هم تکیه زده ، تصمیم به شهردار شدن دارد . بلندپروازیت مبارک آقای مدیر.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه