رئیس شورای اسلامی شهر رشت:

زیباسازی منظر شهری مورد توجه قرار بگیرد

رئیس شورای شهر رشت گفت: با توجه به شروع فصل تابستان و ورود گردشگران به شهر رشت باید مبحث زیباسازی منظر شهری بیشتر مورد توجه باشد.

زیباسازی منظر شهری مورد توجه قرار بگیرد

به گزارش ۸دی، مسعود کاظمی با اشاره به اینکه همه ساله شهر رشت در فصل تابستان و ایام نوروز شاهد حضور گردشگران می باشد اظهار داشت: پرداختن به مباحث زیباسازی از جمله رنگ آمیزیهای محیطی، کاشت گل و گیاه در میادین و…. موجب جذب گردشگران خواهد شد.

وی شهر رشت را به لحاظ گردشگری از ظرفیتهای مناسبی دانست و افزود: متاسفانه موضوع گردشگری با وجود منابع طبیعی و خدادادی در رشت مغفول مانده است و باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.
کاظمی در خصوص وضعیت دو رودخانه رشت نیز تصریح کرد: با گرم شدن هوا بوی نامطبوع ناشی از آلودگی دو رودخانه گوهررود و زرجوب افزایش یافته است.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت افزود: در سفر گذشته هیات دولت به گیلان اعتبار پنجاه میلیارد تومانی جهت بهسازی دو رودخانه گوهررود و زرجوب رشت اختصاص یافت اما عملا اقدام موثری در این خصوص انجام نشده است.

وی بابیان اینکه بوی نامطبوع ناشی از آلودگی دو رودخانه موجب آزار شهروندان است گفت: امید است مدیران مربوطه هر چه سریعتر وارد عمل شده و با انجام اقدامات لازم در کنترل و رفع آلودگی رودخانه های رشت اقدامات مورد نیاز را انجام دهند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه