تیم شطرنج منتخب جهان و ایران به نتیجه تساوی دست یافتند

در بازی‌های دور سوم مسابقات شطرنج بین‌المللی جام ستارگان به روش استاندارد دو تیم ایران و منتخب جهان به‌ نتیجه تساوی ۳.۵ به ۳.۵ در مقابل یکدیگر دست یافتند.

تیم شطرنج منتخب جهان و ایران به نتیجه تساوی دست یافتند

به گزارش ۸دی، شامگاه جمعه در دور سوم مسابقات شطرنج بین‌المللی جام ستارگان، تیم شطرنج جمهوری اسلامی ایران و تیم منتخب جهان در مرکز اجتماعات منطقه آزاد انزلی به‌دیدار یکدیگر رفتند که این مسابقه با تساوی به پایان رسید.

در بازی‌های دور سوم مسابقات به روش استاندارد دو تیم به نتیجه تساوی ۳.۵ به ۳.۵ در مقابل یکدیگر دست یافتند که تیم ایران صاحب ۲ پیروزی، ۳ تساوی و دو شکست شد.

در مسابقات دور سوم، احسان قائم مقامی در مقابل بادور جوابا، سیدخلیل موسوی در برابر آلکسی شیروف و علیرضا فیروزجا در مقابل لازارو باتیستا بروزون به‌تساوی دست یافتند.

محمدامین طباطبایی در مقابل لوک وان ولی و پویا آیدنی در برابر چین ون یانگ متحمل شکست شدند و مسعود مصدق‌پور در مقابل التاج سفرلی و پرهام مقصودلو در برابر ایوان سوکولف به برتری دست یافتند.

در پایان دور سوم مسابقات شطرنج بین‌المللی جام ستارگان، تیم منتخب جهان با امتیاز تیمی ۴ بر ۲ از تیم ایران پیش افتاده است و در مسابقات انفرادی، تیم منتخب جهان با امتیاز ۱۱.۵ بر ۹.۵ پیشتاز است.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه