دومین روز جام بین‌المللی ستارگان

منتخب جهان شکست روز نخست را جبران کرد

تیم منتخب جهان با پیروزی مقابل تیم منتخب ایران در دومین روز از جام ستارگان، شکست روز نخست خود را جبران کرد.

منتخب جهان شکست روز نخست را جبران کرد

به گزارش هشت دی،  دومین روز از سومین دوره رقابت‌های شطرنج جام ستارگان با دو پیروزی برای منتخب جهان همراه شد، یوگئی آلکسیف از روسیه و مارین بوسیویچ از کرواسی به ترتیب مقابل محمدامین طباطبایی و امیررضا پوررمضانعلی به برتری دست‌یافتند و موفق به کسب دو امتیاز برای منتخب جهان شدند.

پرهام مقصودلو استاد بزرگ شطرنج کشورمان در برابر سرگئی تیویاکف از هلند به برتری دست‌یافت و علیرضا فیروزجا از تیم منتخب ایران و ایلتاج سفرلی از تیم منتخب جهان به‌تساوی دست‌یافتند، درمجموع چهار دیدار برگزارشده در روز دوم مسابقات، تیم منتخب جهان با نتیجه ۲.۵ بر ۱.۵ مقابل تیم منتخب ستارگان کشورمان به برتری دست‌یافت.

در روز نخست این مسابقات، تیم منتخب ایران با نتیجه مشابه ۲.۵ بر ۱.۵ مقابل تیم منتخب جهان به برتری دست‌یافت، محمدامین طباطبایی مقابل مارین بوسیویچ از کرواسی به برتری دست‌یافته و دیدار پرهام مقصودلو مقابل التاج سفرلی، علیرضا فیروزجا مقابل یوگئی آلکسیف و امیررضا پوررمضانعلی مقابل سرگئی تیویاکف با تساوی خاتمه یافت.

هم‌زمان با سومین دوره رقابت‌های جام ستارگان، ۷۵۰ شطرنج‌باز داخلی و خارجی در هفدهمین دوره جام کاسپین در شش جدول با یکدیگر رقابت می‌کنند.

هفدهمین دوره مسابقات شطرنج جام کاسپین و سومین دوره رقابت‌های شطرنج جام ستارگان از بیست و سوم بهمن‌ماه به میزبانی منطقه آزاد در گیلان آغازشده و به مدت هشت روز ادامه خواهد داشت.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه